تعیین تکلیف افزایش نرخ کرایه مترو و اتوبوس در شورا

پرشین خودرو: عضو شورای شهر تهران گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک لایحه عوارض تردد در طرح ترافیک برای سال ۹۸ را به شهرداری ارسال کرده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در با بیان اینکه هنوز لایحه‌ای برای افزایش عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک به شورای شهر ارسال نشده است، اظهار کرد: شنیده‌ام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران لایحه‌ای را در رابطه با افزایش عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک به شهرداری تهران ارسال کرده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران گفت: قبل از اینکه شهرداری لایحه را به شورا ارسال کند، ابتدا بررسی‌هایی بر روی آن انجام می‌دهد، بنابراین چون هنوز لایحه به شورا نیامده ما هم از نرخ‌ها خبر نداریم.
 

مترو

 


وی با بیان اینکه ممکن است در این لایحه پیشنهادات جدیدی مطرح شده باشد، تصریح کرد: ابتدا باید نرخ‌ها به کمیسیون اعلام شود تا توسط کارشناسان بررسی شود و در نهایت نتیجه را به صحن اعلام می‌کنیم.

علیخانی در ادامه به موضوع افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس برای سال ۹۸ پرداخت و گفت: ما در شورا به دنبال افزایش کرایه مترو و اتوبوس نیستیم، اما معمولاً این نرخ‌ها هر سال چند درصدی افزایش می‌یابد و تاکنون هم پیشنهادی در این مورد به شورا نیامده است و اگر قرار باشد این نرخ‌ها افزایش یابد، باید تا آخر سال مشخص شود.

کد خبر 108802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha