پیشنهاد مدیرعامل زندانی و سابق نیسان رد شد

پرشین خودرو: مقامات قضایی دادگاه توکیو در ژاپن درخواست و پیشنهاد کارلوس گون ، مدیر عامل سابق گروه خودروسازی رنو - نیسان آلیانس مبنی بر آزادی مشروط به اتصال پابند الکترونیکی به خود را رد کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا،  روز گذشته بود که اخبار جدیدی در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد کارلوس گون، مدیر عامل برکنار شده و سابق گروه خودروسازی رنو نیسان آلیانس که هم اکنون در زندانی در توکیو به سر می‌برد، پیشنهاد و درخواست داده که با یک پابند الکترونیکی و مراقبان فیزیکی وی را آزاد کنند.

رسانه‌های خبری ژاپنی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی بود که اعلام کردند کارلوس گون، مدیر عامل رنو نیسان آلیانس را به اتهام کم اظهاری و فرار مالیاتی و همچنین تخلفات مالی گسترده دستگیر و بازداشت کرده و تحویل مقامات قضایی این کشور داده‌اند.

 

رنو

 


رویترز روز گذشته خبر داد که کارلوس گون در جلسه‌ای که برای رسیدگی به امور پرونده وی در دادگاه برگزار شده است، از قاضی و تمامی مقامات قضایی و امنیتی مربوطه درخواست کرده که وی را به قید اتصال یک پابند الکترونیکی و همچنین همراهی مراقبان به صورت فیزیکی به مدت محدودی آزاد کرده تا وی بتواند بهتر با وکلای موردنظرش برای دفاع از خود تعامل و ارتباط برقرار کند. وی همچنین در ادامه درخواست و پیشنهاد خود قول داده بود که در این مدت زمان محدود هرگز از شهر توکیو خارج نخواهد شد و تنها می خواهد به کار و فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود بپردازد.

اما حالا به نظر می‌رسد که نظر قاضی و مقامات قضایی و امنیتی مربوط به این پرونده با نظر کارلوس گون و وکیل مدافعش هم سو و یکسان نبوده و پیشنهاد و درخواست وی مبنی بر آزادی مشروط و به قید اتصال پابند الکترونیکی و همراهی مراقبان فیزیکی را رد کرده و مخالفت خود را با آن اعلام کرده اند.

کد خبر 108811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha