ورودی دوم شمالی ایستگاه مترو قائم افتتاح شد

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از افتتاح ورودی دوم شمالی ایستگاه مترو قائم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به انتقال بخشی از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی به سوهانک، اظهار کرد: با توجه به افزایش ۳ برابری حجم مسافر در این بخش مطمئنا با گشایش ورودی دوم ایستگاه قائم، می‌توانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: این ایستگاه که در ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ توسط حسن روحانی (رئیس جمهور وقت) به بهره‌برداری رسیده؛ یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران است که در شهرک قائم واقع در شمال شرق تهران قرار دارد.

وی بیان کرد: این ایستگاه در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده و به شهرک قائم، شهرک محلاتی، شهرک لاله، سوهانک و ازگل و همچنین خط ۹ بی آر تی دسترسی دارد.

امام از افتتاح بخش‌هایی از خط ۶ و ۷ مترو به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اسفند ماه خبر داد و گفت: ۹ کیلومتر جنوبی خط ۶ مترو، حدفاصل دولت‌آباد تا میدان شهدا با ۳ ایستگاه (دولت‌آباد، بعثت و میدان شهدا) و همچنین سه ایستگاه (هلال احمر، تربیت مدرس و میدان صنعت) از خط ۷ مترو تا پایان سال جاری آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

کد خبر 108878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha