توضیحات عضو شورای شهر درباره سرانجام عوارض تردد در محدوده زوج و فرد

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد اخذ عوارض از خودروهای تردد کننده در محدوده زوج و فرد توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، محمد علیخانی صبح‌امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیرامون قانونی بودن اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد، گفت: رئیس شورای شهر تهران از من خواسته است که در مورد اخذ عوارض از خودروهای تردد کننده در محدوده زوج و فرد اظهار نظر کنم و من نیز در نامه‌ای نظرم را اعلام کردم.


وی با بیان اینکه معاون حمل و نقل اعلام کرده است که کمیسیون حقوقی شورا اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد را تأیید کرده است گفت: البته من از رئیس کمیسیون در این خصوص سوال پرسیده و او این مسئله را تکذیب کرد.

علیخانی افزود: اگر قرار است اتفاقی در زمینه اخذ عوارض از خودروهای تردد کننده در محدوده زوج و فرد رخ دهد باید این موضوع در شورای عالی ترافیک به بحث و تصویب گذاشته شود.

وی با بیان اینکه امروز یک فوریت اخذ عوارض از محدوده طرح ترافیک مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: البته همه افراد عنوان کردند که صرفاً برای آنها پیامک صادر شده و هنوز قبض پرداختی که ثابت کند همشهریان عوارض تردد در محدوده زوج و فرد را پرداخت کرده‌اند را ندیده‌اند.

کد خبر 109039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha