کد خبر 109127
۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
نصب 1250 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کشور

پ‌رشین خودرو: مدیرکل مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور از نصب یک هزار و۲۵۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، عاشوری در جلسه هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: در کل کشور یک هزار و۲۵۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور نصب شده است.

وی گفت: استان اردبیل در حوزه سیستم حمل و نقل هوشمند جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری جز ۵ استان برتر کشور است.

عاشوری افزود: برای توسعه دوربین‌های تخلفات عبور و مرور ۲ هزار سامانه جدید در کشور بزودی عقد قرار قرار داد خواهد شد که تلاش می‌کنیم با توجه به وضعیت راه، ترافیک، تصادفات و تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی نصب خواهد شد و به استان اردبیل نیز سهمیه خوبی تعلق می‌گیرد.

مدیرکل مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور با قدردانی از تلاش‌های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در هوشمندسازی جاده‌های استان از نصب سامانه توزین در حال حرکت در یکی از محورهای استان اردبیل خبر داد.

علی رحمتی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با بیان اینکه ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با قابلیت ثبت پلاک خودروها درحال بهره برداری است، گفت: مکان‌یابی ۲۴ مورد دیگر نیز برای نصب در محورهای اردبیل – پارس آباد و اردبیل – سرچم درحال انجام است.

وی فعالیت ۶۴ سامانه تردد شماری برخط را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد با نصب سامانه‌های جدید ثبت تخلفات که یکی از عوامل مهم بازدارنده در تلفات جاده‌ای است شاهد کاهش تصادفات باشیم.

کد خبر 109127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha