کد خبر 109157
۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
تولید فیلم با آیفون توسط فیلم ساز

پرشین خودرو: در سال های اخیر و با افزایش قدرت و توان فیلم برداری گوشی های همراه، استفاده از آن برای فیلم سازی نیز افزایش یافته و حالا یک کارگردان چینی نیز برای تولید کل اثر تازه اش به سراغ آیفون رفته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، در سال های اخیر و با افزایش قدرت و توان فیلم برداری گوشی های همراه، استفاده از آن برای فیلم سازی نیز افزایش یافته و حالا یک کارگردان چینی نیز برای تولید کل اثر تازه اش به سراغ آیفون رفته است.

جیا ژانکو کارگردان و نویسنده چینی فیلم ویدئویی جدید خود با موضوع سال نوی چینی را به طور کامل با آیفون فیلم برداری کرده است.

 

آیفون

 

وی که به علت تولید فیلم های سینمایی با رویکرد مستندگونه شهرت دارد، یکی از فیلم سازان مستقل چینی است که تا به حال آثار متنوعی را فیلم برداری کرده است.

فیلم تازه جیا ژانکو سطل نام دارد و رویکرد و نگاهی خانوادگی دارد. این گوشی با آیفون ایکس اس فیلم برداری می شود که از قابلیت های منحصر به فردی برای ضبط ویدئو با سرعت پایین نیز برخوردار است. فیلم یادشده هم اکنون در سایت یوتیوب در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

گفتنی است جیا ژانکو زادهٔ ۲۴ مهٔ ۱۹۷۰ کارگردان، بازیگر سینما، و فیلم‌نامه‌نویس بوده و همچنین برنده جوایزی همچون جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره فیلم کن شده است. از جمله فیلم های مشهور وی می توان به خاکستر خالص ترین سفید است، اشاره کرد که در سال 2018 برای رقابت به منظور کسب نخل طلای هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد

کد خبر 109157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha