کد خبر 109158
۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
بی‌.ام‌.و i4 به زودی عرضه می‌شود +تصویر

پرشین خودرو: شرکت بی‌.ام‌.و اولین مراحل آزمایش مدل i4 را به عنوان سومین عضو خانواده i آغاز کرده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، تصاویر نمونه آزمایشی بی‌ام‌و i4 به تازگی به رسانه‌ها درز کرده است. این خودرو که نسخه نهایی کانسپت i Vision Dynamic خواهد بود، به عنوان سومین عضو خانواده محصولات i این شرکت به‌ شمار می‌رود. پیش‌تر محصولات i بی‌ام‌و در دو مدل i3 و i8 عرضه شده بودند که i3 به عنوان یک هاچبک آینده‌نگر فروش مناسبی را به‌ ویژه در بازار اروپا و آمریکا تجربه کرد. در سوی دیگر i8 در کلاس یک خودروی اسپرت هیبرید بسیار قدرتمند ظاهر شد و طرفداران بی‌شماری را در دنیا به سمت خود جذب کرد.

حال موفقیت سری i بی‌ام‌و در بازار جهانی موجب شده که این شرکت به دنبال تنوع بخشیدن به سبد این سری از محصولات سازگار با محیط زیست باشد. اولین تصاویر درز کرده به رسانه‌ها به مدل i4 نسبت داده شده که به نظر می‌رسد یک سدان متوسط در قد و اندازه سری ۳ و ۴ بی‌ام‌و است. با وجود اینکه خودرو به صورت کامل با برچسب‌های مخصوص استتار شده اما شنیده‌ها حاکی از آن هستند که این خودرو در خط تولید سری ۴ بی‌ام‌و تولید خواهد شد. همچنین زمان احتمالی معرفی i4 در حوالی ماه سپتامبر سال جاری و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت است.

از آن‌جایی که محصولات سری i بی‌ام‌و همگی مجهز به تکنولوژی هیبرید و امکان شارژ از طریق کابل برق هستند، در وهله اول انتظار می‌رفت که i4 نیز با یک پیشرانه هیبرید معرفی شود اما گفته می‌شود که امکان عرضه این خودرو در طیف گسترده‌تر خودرو‌های بنزینی، دیزلی، هیبرید و حتی تمام الکتریکی وجود دارد. از این رو i4 را می‌توان نسخه اسپرت و مدرن شده سری ۴ بی‌ام‌و دانست که طراحی آن به لحاظ رعایت اصول آینده‌نگرانه مورد توجه خواهد بود.

از دیگر موارد مورد توجه در بی‌ام‌و i4 می‌توان به ترکیب‌بندی جدید جلوی خودرو به‌ویژه در بخش جلوپنجره و چراغ‌ها اشاره کرد. همچنین دستگیره درب‌ها نیز متفاوت خواهد بود و به نظر می‌رسد که از یک نمونه تمام لمسی در آن استفاده شود. این خودرو در مدل تمام برقی احتمالاً در نسخه‌های i4 80 sDrive دیفرانسیل عقب و i4 80 xDrive با دو موتور و سیستم چهارچرخ متحرک دارای باتری‌هایی با ظریف ۸۰ کیلووات ارائه می‌شود. با توجه به پیشرفت باتری‌های جدید مورد استفاده در خودرو‌های برقی، توانایی پیمودن مسافتی بین ۵۵۰ تا ۷۰۰ کیلومتر تنها با یک‌ بار شارژ از این خودرو انتظار می‌رود.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل BMW i4 را مشاهده می‌کنید.
 

خودرو

 

 

 

بی ام و

 

 

بی ام و

 

 

بی ام و

کد خبر 109158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha