برند فراری ارزش بیشتری نسبت به مک دونالد و کوکاکولا دارد!

پرشین خودرو: عینک آفتابی، تیشرت و دیگر کالاهای شخصی تولید شده با برند فراری، قوی ترین نام تجاری جهان و حتی قوی‌تر از برندهای مطرح جهانی همچون کوکاکولا و مک دونالد معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این گزارش که از مجمع جهانی اقتصاد در داووس بدست آمده است، نشان می‌دهد که شرکت ایتالیایی "فراری" که ما فعالان صنعت خودروسازی بیشتر از همه آن را به عنوان تولید کننده ماشین‌های سوپراسپرت در جهان می‌شناسیم، شاخص قدرت برند آن نمرات بالاتری از برندهای مطرح جهانی از جمله "دیزنی"، "مک دونالد"، "کوکا کولا" و یا حتی "لگو" بدست آورده است و طبق گزارش‌ها، امتیاز آن در 12 ماه سال گذشته از 91.5 به عدد قابل توجه 94.8 از 100 افزایش پیدا کرده است تا یکی از 14 برند قدرتمند تجاری باشد که موفق به دریافت امتیاز بالای +AAA شده است.

فراری تنها برندی نخواهد بود که تولیدات جانبی آن باعث شده تا قدرت برند آن افزایش پیدا کند و شرکت‌هایی مثل "بی ام و" و "پورشه" هم دیده می‌شود که دارای رتبه AAA در قدرت برند خود و تولیدات جانبی هستند و شرکت "میشلن" هم موفق شده جایگاه خود را به عنوان ارزشمندترین برند تولید لاستیک در جهان حفظ کند. البته فراری از تولیدکنندگان بزرگ خودروهای سوپراسپرت در جهان و همچنین کالاهای شخصی همانند لباس و عینک و... به شمار می آید، اما این کمپانی علاوه بر تولید وسایل نقلیه و شخصی، برپا کننده پارک‌های بزرگ تفریحی و همچنین هتل‌های بزرگ و مجلل در کشورهای مختلف جهان است.

در سال گذشته، ارزش نام تجاری فراری 27 درصد افزایش پیدا کرده و حالا به 8.3 میلیارد دلار رسیده است. بسیاری از محصولات این شرکت نیز که برای تولید در سال 2019 میلادی برنامه ریزی شده‌اند، از تابستان سال قبل تماما فروخته شده تا موعد تولید و تحویل آنان در سال 2019 فرا برسد. ولی مشتریان فراری باید خوشحال باشند که مدیر اجرایی فراری اعلام کرده است که طراحی و تولید 15 مدل خودروی جدید در برنامه ریزی شرکت خودروسازی فراری گنجانده شده است.

کد خبر 109167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha