مشتریان خودروهای هاوال و بی30 بخوانند

پرشین خودرو: شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای خطاب به مشتریان خودروی هاوال با موعد تحویل مهر و آبان امسال اعلام کرد که برای تامین قطعات از شرکای تجاری، مذاکراتی در حال انجام است که به محض حصول نتیجه طی روزهای آتی، اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در اطلاعیه بهمن موتور آمده است: بر اساس آخرین توافقات، مقرر شده است که به تعداد موجودی قابل تحویل خودرو هاوال(اعم از تکمیل شده و در فرآیند تکمیل و تجاری سازی)، دعوتنامه برای تکمیل وجه به ترتیب اولویت ثبت نام و نیز اعمال شروط مختلف ابلاغی از مبادی ذیربط، ارسال شود.

براساس این گزارش، برای مشتریانی که تمایل به تبدیل خودروی ثبت نامی خود به خودروی B30 داشته باشند نیز تعداد محدودی خودرو از سوی بهمن موتور به این منظور اختصاص یافته که این دسته از مشتریان می توانند به منظور آگاهی از شرایط تبدیل به نمایندگی های مجاز این شرکت خودروسازی مراجعه کنند.

همچنین مذاکراتی با مبادی ذیربط در خصوص تعدیل نرخ سود محاسباتی ودایع پرداختی از سوی بهمن موتور در حال انجام است که به محض حصول توافق، به اطلاع مشتریان رسانده خواهد شد.



اطلاعیه بهمن موتور

در ادامه اطلاعیه بهمن موتور و در خصوص تعهدات خودرو B30 با موعد تحویل آبان و آذر امسال برای مشتریانی که تا کنون نسبت به تکمیل وجه اقدام نکرده اند، اعلام شده است: تا این تاریخ هیچ گونه مکاتبه و یا توافقی از جانب مبادی ذیربط با این شرکت در خصوص تعیین قیمت خودروی B30 صورت نگرفته است.

شرکت بهمن موتور خاطرنشان کرده است که پس از حصول نتیجه و کسب توافق در خصوص قیمت، نسبت به اطلاع رسانی به مشتریان اقدام خواهد شد.

کد خبر 109169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha