کد خبر 109200
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹
با این پوتین راحت‌تر به اسکی بروید

پرشین خودرو: یک شرکت سوئیسی، نوعی پوتین ارائه داده که از دو قسمت تشکیل شده و امکان راه رفتن راحت را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، اگر تجربه اسکی را داشته باشید، می‌دانید که چقدر راه رفتن با پوتین‌های خشک و غیرقابل انعطاف آن دشوار است. شرکت سوئیسی "داهو"(Dahu) قصد دارد این مشکل را برطرف کند. این شرکت، محصولی با ساختار دو قسمتی ارائه داده که از یک پوتین داخلی انعطاف‌پذیر و یک پوسته خارجی متصل به آن تشکیل شده است.

ایده سازندگان از طراحی این محصول موسوم به "پوتین سوئیسی داهو" (Dahu Swiss Boot) این است که کاربران بتوانند هنگام راه رفتن فقط پوتین‌های داخلی را بپوشند و هنگام شروع اسکی، پوسته خارجی را به آن متصل کنند. پوتین پس از قرار گرفتن در پوسته، به شکل یک پوتین اسکی معمولی درمی‌آید.

پوتین داخلی موسوم به "کامبیوم" (Cambium) که از چرم ایتالیایی ساخته شده، ضد آب است. در قسمت جلوی پوتین، یک لایه آلومینیوم بازتابنده حرارت و در قسمت زیرین آن، لایه‌های قابل تغییری از جنس چوب پنبه و لاستیک پلی‌اورتان قرار دارد.
 

 

فناوری

 



شکاف‌های داخل پوسته می‌توانند در حین حفظ استحکام، فشاری که در پوتین‌های دیگر متداول است، کاهش دهند. سیستم سریع ورود و خروج به کار رفته در پوتین، سگک‌های قابل تنظیمی را در بر دارد که به کاربر امکان می‌دهند آن را برای رسیدن به اندازه مناسب تنظیم کند.

پوتین داهو تا ۱۵ سپتامبر با قیمت ۹۰۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 109200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha