کامیون 2631 پلاس آمیکو در راه بازار + جزئیات فنی

پرشین خودرو: کامیون 2631 آمیکو که با ایجاد تغییراتی در بخش فنی، به روز شده است به زودی وارد بازار می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آمیکو که این روزها با پیکاپ آسنا بر سر زبان ها افتاده است، یکی از شرکت فعال در زمینه تولید خودروهای کار و تجاری در بازار ایران به شمار می رود.

این شرکت که با تولید کامیون هایی با توان بالا توانسته است در میان فعالان مشاغل سخت برای خود نامی دست و پا کند در جدیدترین اقدام خود، کامیون 2631 را با بروزرسانی هایی در بخش فنی را روانه بازار خواهد کرد.

کامیون 2631 آمیکو به واسطه جان سخت بودن و توان حمل بار بیش از ظرفیت اسمی در میان رانندگان به یکی از خوشنام ترین کامیون های این حوزه تبدیل شده است، در مدل پلاس با تغییرات زیادی مواجه شده است که این تغییرات می تواند در گسترش بازار هدف این کامیون نقش مهمی ایفا کند.

کامیون جدید آمیکو با استاندارد یورو5 پلاس که قابلیت ارتقا به یورو6 را نیز دارد، اولین کامیون تولید داخل است که با چنین استاندارد آلایندگی وارد بازار می شود.

 



2631 پلاس 6 سیلندر که دارای توربو شارژر و اینترکولر است، توان تولید 400 اسب بخار و 1959 نیوتن متر گشتاور را با گیربکس 14 دنده به چرخ ها منتقل می کند که این مهم به لطف پیشرانه 12 لیتری این کامیون محقق می شود.این میزان توان و گشتاور نسبت به نسخه های پیشین این کامیون رشد عددی 70 اسب بخار و 600 نیوتن متری گشتاور را نشان می دهد ضمن اینکه مدل های قبلی این کامیون از استاندارد آلایندگی یورو2 برخوردار بوده است.

در کامیون 2631 پلاس شاهد استفاده از فناوری های برترین شرکت های جهان هستیم به طوری که می توان با اطمینان گفت که هر کدام از بخش های مهم این محصول از شرکت های اروپایی و آمریکایی به نام تهیه و با این کامیون هماهنگ شده است.در این بخش که از مهمترین تمایزهای 2631 پلاس با مدل های قبلی است باید از شرکت WABCO که سیستم ترمز این خودرو را تولید کرده است نام برد.در سیستم خنک کاری این کامیون از تکنولوژی BEHR آلمان باید نام ببریم ضمن اینکه در سیستم پدال گاز 2631 پلاس از فناوری WILLIAMS کانادا بهره گرفته شده است.سیستم فرمان تمام هیدرولیک این کامیون متعلق به شرکت ZF آلمان است.

کامیون 2631 پلاس آمیکو در بخش امکانات رفاهی نیز نسبت به مدل های پیش از خود ارتقا یافته است که به عنوان بخشی از این امکانات می توان به کابین راننده تمام فولادی تا شو به جلو، صندلی پنوماتیک قابل تنظیم، اتاق دو جداره و ایزوله، تخت خواب، جعبه بزرگ زیر اتاق خواب، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی، گرم کن آینه و سیستم گرمایش و سرمایش نام برد که در تامین امنیت و راحتی راننده و سرنشینان از نقش مهمی برخوردار است.

لازم به ذکر است که 70 درصد قطعات کامیون 2631 پلاس با نسل های قبلی یکسان است که این امر اطمینان خاطری برای کاربران خواهد بود تا از بابت تامین قطعات این محصول جدید نگرانی نداشته باشند.

زمان عرضه این محصول به بازار خودروهای کار و تجاری به طور قطعی اعلام نشده است اما می توان امیدوار بود تا پیش از آغاز سال جدید شاهد ورود نسل جدید این کامیون به ناوگان خودروهای سنگین کشور باشیم.

کد خبر 109224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    1 0
    کاش ما هم میتونستیم بخریم.