افزایش ۱۰۰ درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک فایده‌ای ندارد

پرشین خودرو: علیخانی گفت: تا زمانی که زیرساخت‌های طرح ترافیک کامل نشود، حتی اگر ۱۰۰درصد هم افزایش قیمت دهیم، فایده‌ای ندارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران  با اشاره به برنامه شورای شهر تهران برای افزایش نرخ ورود به طرح ترافیک در سال ۹۸، اظهار کرد: ابتدا باید سخنان کارشناسان را بشنویم و بعد کمیسیون تصمیم خواهد گرفت که تا چه اندازه می‌توانیم میزان عوارض ورود به محدوده را افزایش دهیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران تصریح کرد: مصوبه سال قبل شورای شهر برای طرح ترافیک به طور کامل اجرا نشده است و از آنجایی که زیرساخت‌های ما کامل نیست، اگر عوارض ورود به طرح ترافیک را ۱۰۰ درصد هم افزایش دهیم، فایده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد شورای شهر افزایش ۲۰ درصدی عوارض ورود به محدوده‌های مرکزی شهر است

علیخانی با بیان اینکه شهرداری نتوانسته درآمد‌های پیش‌بینی شده از طرح ترافیک را محقق کند، گفت: علت این است که زیرساخت‌ها از جمله دوربین‌ها آماده نیست، به همین دلیل درآمد هم محقق نمی‌شود.

وی در خصوص پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک گفت: افزایش بیش از ۱۲ درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک از سوی دستگاه‌هایی که مصوبات را تطبیق می‌دهند، رد می‌شود و من هم یادم نمی‌آید که تاکنون افزایشی بیش از ۱۲ درصد را پذیرفته باشند.

کد خبر 109249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha