کد خبر 109269
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
دادگاه به مهدی قائدی 2 هفته مهلت داد

پرشین خودرو: قاضی پرونده شکایت خانواده مرحوم شاکر به مهدی قائدی دو هفته فرصت داد تا رضایت خانواده شاکی را جلب کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حدوداً یک سال پیش بود که مهدی قائدی، بازیکن استقلال در شهر بوشهر دچار سانحه رانندگی شد، سانحه‌ای که جان احمدرضا شاکر، دوست صمیمی قائدی را گرفت و سه نفر سرنشین دیگر این خودرو مجروح شدند که باعث شد مهدی قائدی چند ماهی از میادین فوتبال دور باشد.

در این سانحه رانندگی و بر اساس گزارش پلیس، مهدی قائدی بدون داشتن گواهینامه به عنوان راننده در خودرو حضور داشته است که به همین دلیل خانواده شاکر از قائدی به دادگاه شکایت کردند.

دادگاه هم پس از بررسی‌هایی که انجام داد، رأی به قتل غیرعمد توسط مهدی قائدی داد.

در ادامه جلسات دادگاه که امروز (چهارشنبه ۱۰ بهمن) برگزار شد، در پایان، قاضی پروند به مهدی قائدی و وکیل او به مدت دو هفته فرصت داد تا رضایت خانواده شاکر را جلب کنند.

در جلسه دادگاه امروز که مصادف با سالگرد احمد رضا شاکر هم محسوب می‌شود، مهدی قائدی به همراه قاضی و وکیل این بازیکن خواهان بخشش از سوی خانواده شاکر شدند که در نهایت مادر مرحوم احمد رضا شاکر حاضر به دادن رضایت نشد تا این جلسه به تعویق بیفتد.

خانواده مرحوم احمد رضا شاکر در حالی حاضر به بخشش نیستند که قصد دارند این پرونده روال قانونی خود را طی کند و حکم نهایی از سوی مقامات به اجرا در بیاید.

این خبر توسط یکی از نزدیکان مرحوم شاکر تأیید شد.

کد خبر 109269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha