وضعیت ترافیکی راه های کشور در آخرین روز هفته

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از کولاک و یخ‌زدگی و الزام به استفاده از زنجیرچرخ در ۴ جاده کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر محورهای خراسان شمالی، محور خلخال ـ اسالم در استان اردبیل، محور توسکستان ـ شاهرود و محور خوش‌ییلاق ـ آزادشهر در استان گلستان و محور فولادمحله ـ فیروزکوه در استان سمنان شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در محور پارس‌آباد ـ مشکین‌شهر خبر داد و گفت: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در محورهای سراب ـ اردبیل و کلیبر ـ خداآفرین در استان آذربایجان شرقی، محور پارس ‌آباد ـ مشکین‌شهر در استان اردبیل و محور بجنورد ـ آشخانه در استان خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به گردوخاک همراه با کاهش دید برای راننده در محور اهواز ـ بهبهان و اهواز ـ آبادان در استان خوزستان، محور خنج ـ لار در استان فارس و محور کرمان ـ زاهدان در استان کرمان، تصریح کرد: کولاک و یخ‌زدگی و الزام به استفاده از زنجیرچرخ در محورهای توسکستان ـ شاهرود و خوش‌ییلاق ـ آزادشهر در استان گلستان، محور فولادمحله ـ فیروزکوه در استان سمنان، محور دندی ـ تکاب در استان زنجان وجود دارد.

رحمانی از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی‌های کلان‌شهر تهران خبر داد و گفت: محور شاهرود ـ آزادشهر در استان سمنان از ساعت 8:20 صبح امروز به علت کولاک و محور روستای حاجیه از توابع شهرستان سوسنگرد در استان خوزستان نیز به علت طغیان رودخانه مسدود است.

کد خبر 109290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha