خودروهای اسپرت بیشتری برای تویوتا در راه است

پرشین خودرو: رئیس شرکت کمپانی خودروسازی تویوتا در آخرین سخنان خود، وعده طراحی و ساخت ماشین‌های اسپرت بیشتری برای تویوتا داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر شرکت خودروسازی تویوتا با محصولات هیجان انگیزی همچون تویوتا سوپرا، یاریس GRMN و همچنین تویوتا کرولا هاچ بک در بازار فعالیت می‌کند و امیدوار است که با استفاده از بخش ماشین‌های سرگرم کننده و هیجان انگیز خود بتواند مشتریان جوان را جذب محصولات خود کند.

اما این یک روند آهسته بوده و احتمالا چند سالی طول می‌کشد تا مشتریان به خودروهای اسپرت و سرگرم کننده این چنینی تویوتا روی بیشتری نشان دهند، به همین منظور خبرهایی به گوش می رسد که شرکت خودروسازی تویوتا برای تقویت این بخش از سبد محصولات خود، احتمالا دو خودروی اسپرت دیگر با لوگوی خود آماده کند.

در حال حاضر هیچگونه جزییاتی ارائه نشده است، اما رئیس کمپانی خودروسازی تویوتا به امکان اضافه شدن خودروهای بیشتر اسپرت و ارائه بسته‌های اسپرت برای محصولات فعلی تویوتا اشاره کرده است. بویژه صحبت های آکیو تویودا در نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا که هنگام معرفی رسمی ازخودروی تویوتا سوپرا اعلام کرد که این خودرو احتمالا آخرین محصول اسپرت تویوتا در سال‌های آتی نخواهد بود.

احتمالاتی وجود دارد که شرکت خودروسازی تویوتا یک نسخه جدید از تویوتا کرولا هاچ بک آماده کند یا نسخه GT از تویوتا یاریس معرفی کند. امکان طراحی و ساخت نسخه جدید تویوتا GT86 هم دور از انتظار نخواهد بود که یکی از خودروهای اسپرت محبوب، پرفروش و فوق العاده تویوتا نسبت به قیمت خود در بازارهای جهانی به شمار می آید.

کد خبر 109308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha