اجرای 2 برنامه جداگانه برای فروش خودروهای ام.وی.ام و چری

پرشین خودرو: مدیر فروش مدیران خودرو با اشاره به اینکه دو ماه پایانی سال جاری بر خلاف سال های قبل از رونق برخوردار نیست، گفت: با برنامه های فروش متنوع مانند طرح فروش دهه فجر به استقبال ماه های پایانی سال جاری خواهیم رفت.

جواد اکبری در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب افزود: برای رونق بخشیدن به بازار خودرو و تامین نیازهای مشتریان با توجه به افزایش قیمت نا خواسته محصولات، تصمیم به اجرای دو برنامه جداگانه فروش برای خودروهای ام وی ام و چری گرفتیم.

وی گفت: فروش خودروهای برند ام وی ام را بر پایه پیش پرداخت با مبلغ کمتر در کنار اقساط با دوره باز پرداخت طولانی تا 48 ماه به مرحله اجرا در آوردیم.

اکبری همچنین اظهار داشت: در فروش خودروهای چری نیز سعی کردیم تا با دریافت 50 درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت، مابقی قیمت خودرو را با اقساط بدون بهره از خریداران دریافت کنیم.

 



مدیر فروش مدیران خودرو ادامه داد: با وجود گذشت زمانی کوتاه از آغاز این طرح های فروش توانسته ایم با تکیه بر تحویل فوری خودرو به بخشی از نیاز بازار پاسخ مثبت بدهیم که استقبال مشتریان از طرح نشان از جذابیت و موفقیت های آن در اجرا داشته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این طرح های فروش با حمایت موسسه واسپاری ملت و شرکت خودران وفا به مرحله اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: با حمایت و تلاش دو چندان نمایندگی های برند ام وی ام و چری در سراسر کشور، انتظار داریم تا رکود حاکم بر بازار خودرو را با در نظر داشتن منافع مشتریان این شرکت کاهش دهیم.

کد خبر 109320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha