تحقق نرخ 90 درصدی تامین قطعات خودروهای ام.وی.ام و چری

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اشاره به اینکه 70 درصد قطعات آریزو6 با سایر خودروها مشترک است، گفت: نرخ تامین قطعات خودروهای مدیران خودرو رقمی بیش از 90 درصد است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد حسن گرمان با بیان این مطلب افزود: فقط 30 درصد قطعات خودروی آریزو6 در دسته قطعات خاص با تکنولوژی بالا قرار می گیرد که به دلیل پیش بینی های شرکت از وضعیت بازار خودرو از مدت ها بیش نسبت به تامین قطعات یدکی مورد نیاز این خودرو اقدام کرده ایم.

وی در خصوص ارائه خدمات به مالکان جدیدترین خودروی چری در ایران، گفت: با توجه به تکنولوژی جدید خودروی آریزو6، کارشناسانی را به مرکز آموزش چری در چین فرستادیم تا با مسایل فنی ماشین آشنا و دوره های آموزشی مورد نیاز این خودرو را طی کنند.

 



گرمان افزود: با بازگشت کارشناسان دوره دیده و تهیه مستندات آموزشی این خودرو، اقدام به ارائه آموزش به نمایندگی های سراسر کشور کرده ایم که تا کنون از 114 نمایندگی برند چری در ایران تعداد 94 نمایندگی موفق به اتمام دوره های آموزش فنی آریزو6 شده اند.

در ادامه این نشست خبری، «شو» قائم مقام مدیرعامل چری در ایران به فعالیت 15 ساله این برند در ایران اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلاتی که در این سال ها با آن مواجه شده ایم اما وقفه ای در ارائه خدمات به مشتریان ایرانی ایجاد نکردیم.

 



وی در ادامه گفت: با ورود چری به بازار ایران از سال 2015 تا کنون به طور متوسط اقدام به معرفی 2 خودرو در سال کرده ایم که این امر به دلیل اهمیت بازار ایران برای چری است.

قائم مقام مدیرعامل چری به دغدغه اصلی مشتریان این برند در ایران نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: بر خلاف تمام فشارها به همکاری خود با شریک ایرانی ادامه خواهیم و بازار را ترک نخواهیم کرد.

کد خبر 109321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha