طرح ترافیک در روز‌های پنجشنبه به حالت سابق برمی‌گردد

پرشین خودرو: معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران از احتمال ممنوعیت ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه سال آینده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران  با اشاره به طرح حذف روز‌های پنجشنبه از طرح ترافیک گفت: چون پنجشنبه‌ها را از طرح ترافیک حذف کرده‌ایم، همانطور که پیش بینی هم می‌شد، ترافیک این روز‌ها افزایش پیدا کرده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران افزود: این وضعیت (مجانی، اما ترافیک) از دید یک عده اتفاقی خوب و از دید عده‌ای دیگر بد است.

 

طرح زوج و فرد

 


وی تصریح کرد: این اتفاق از دید افرادی که می‌خواهند وارد محدوده مرکزی شوند و تا پیش از این محدودیت داشتند، رضایت بخش است، ولی از دید عده‌ای دیگر که طرح ترافیک داشتند، این محدوده شلوغ‌تر شده و ناراضی هستند.


پورسیدآقایی با بیان اینکه برخی این پیشنهاد را مطرح کرده اند که در سال ۹۸ وضعیت طرح ترافیک در روز‌های پنجشنبه به حالت سابق برگردد، گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم، اما هنوز به چنین تصمیمی نرسیده ایم که روز‌های پنجشنبه مانند سال‌های گذشته مشمول اجرای طرح ترافیک شود.

کد خبر 109340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha