کد خبر 109356
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
خودروی برقی 2019 کیا عرضه خواهد شد

پرشین خودرو: شرکت کره ای کیا در سال ۲۰۱۹ یک خودروی برقی تازه به نام نیرو عرضه خواهد کرد که اولین بار در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در نوامبر گذشته در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، این خودرو مجهز به باتری ۶۴ کیلووات ساعتی است که ۲۰۰ اسب بخار قدرت را برای موتور آن به ارمغان می آورد.

با شارژ کامل باتری این خودرو می توان مسافتی تقریبا ۳۹۰ کیلومتری را طی کرد. طراحی مجموعه باتری این خودرو به گونه ای انجام شده که از وزن آن تا حد قابل توجهی می کاهد و همین امر باعث می شود تا نیرو بیش از حد سنگین نباشد.
 

 

خودرو کیا



وزن این خودرو در مجموع برابر با ۱۷۵۰ کیلوگرم است و شتاب صفر تا صد آن به ۷.۸ ثانیه می رسد که در مقایسه با خودروهای پیشرفته ای که در عرض ۴ تا ۵ ثانیه به این سرعت می رسند، رقم قابل ملاحظه ای محسوب نمی شود.

هیوندایی خودروی برقی دیگری به نام کونا را هم تولید کرده که شتاب صفر تا صد آن کمتر از این رقم و در حدود ۶.۸ ثانیه است. حداکثر سرعت خودروی نیرو ۱۶۵ کیلومتر در ساعت است.

سیستم ترمز هوشمند، فناوری هوشمند هدایت در ترافیک، فناوری ضد لرزش موتور خودرو که باعث می شود صدای آن حتی در سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر هم شنیده نشود و شارژ ۸۰ درصد از باتری در عرض یک ساعت از جمله مزایای این خودرو است. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است.

کد خبر 109356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha