کد خبر 109394
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۱
رنو کلیو 2019 رسما معرفی شد

پرشین خودرو: فقط یک روز پس از انتشار تصاویر داخل کابین، شرکت خودروسازی رنو نسخه جدید رنو کلیو 2019 را رسما معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر شرکت خودروسازی رنو نسخه جدید "کلیو 2019" را معرفی کرده و گالری تصاویر آن را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا نمایش عمومی و همچنین ارائه اطلاعات فنی آن بماند برای نمایشگاه بین المللی ژنو امسال که در مارس و در کشور سوئیس کار خود را آغاز خواهد کرد. پس در ادامه با پرشین خودرو همراه باشید تا جزییات ارائه شده از نسخه جدید هاچ بک جذاب رنو را مورد بررسی قرار دهیم.

قدم اول طراحی ظاهری اتومبیل خواهد بود که پایه اصلی چهره حفظ شده است، اما ریزه کاری های طراحی با تغییرات بسیار خوبی همراه بوده و حالا از رینگ های جدید 17 اینچی، ورودی بزرگ هوا با الگوی لانه زنبوری بر روی سپر و همچنین لوازم جانبی جدید از جمله پدال های آلومینیومی، غربیلک فرمان اسپرت، خطوط قرمز رنگ داشبورد و خروجی هوای کابین، روکش های جدید صندلی به همراه دوخت قرمز رنگ و... اشاره داشت که از پیشرفت های خوب نسخه جدید رنو کلیو 2019 به شمار می‌آیند.

 



درحالی که ماشین‌های مختلف با ورود به نسل بعد و مدل های جدید بزرگ‌تر می شود، این موضوع برای رنو کلیو 2019 متفاوت بوده و حالا طول کلی آن به عدد 4048 میلی متر رسیده است که حدود 14 میلی متر طول کمتری نسبت به مدل قبلی خود دارد.

اما فضای داخل کابین با اصلاح صورت گرفته بزرگ‌تر از قبل شده و عرض اتومبیل افزایش 66 میلی متری تجربه کرده و حالا به عدد 1798 میلی متر رسیده است تا از این ابعاد و اندازه، حجم فضای بار 391 لیتری در مقایسه با حجم 300 لیتری نسخه قبل بدست آید.
 

کد خبر 109394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha