غربالگری؛ راهکار جلب نظر مشتریان ناراضی سیترون سی3

پرشین خودرو: در جلسه ای که روز گذشته میان نمایندگان خریداران سیتروئن سی3 و نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در محل سازه گستر سایپا برگزار شد، انجام راهکارهایی برای جلب نظر این دست از مشتریان به قطعیت رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مشتریان سیتروئن سی3 که به دلیل اعتراض به قیمت این خودرو از تکمیل وجه سر باز زده بودند، با قطعیت یافتن راهکارهای مطرح شده در جلسه روز گذشته، می توانند برای دریافت خودروی خود اقدام کنند.

در این جلسه که با حضور نمایندگان مشتریان و عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش برگزار شد، طرحی با نام غربالگری برای پیدا کردن مصرف کنندگان نهایی و دلالان ارائه شد.

در این طرح افرادی که از خردادماه امسال تا کنون خودرویی را از خودروسازان تحویل نگرفته اند، می توانند با مبلغ خالص 88 میلیون تومانی تکمیل وجه کنند اما اشخاصی که در طرح غربالگری به عنوان مصرف کننده نهایی خودرو تشخیص داده نشوند، می بایست رقمی در حدود 108 میلیون تومان برای دریافت خودرو به حساب شرکت سایپا سیتروئن واریز کنند.

این طرح هر چند برای رفع مشکل خریداران خودرو مناسب بوده است اما یک ضعف بزرگ دارد که آن هم بی توجهی به اشخاصی است که با احترام به قانون و دعوتنامه ارسالی خودروسازان، اقدام به تکمیل وجه کردند.

 



بنا بر اخبار رسیده به خبرنگار پرشین خودرو در این جلسه که روز گذشته برگزار شد هر چند بحث هایی راجع به پرداخت مبلغ 20 میلیونی به افرادی که با نرخ اعلامی شرکت تکمیل وجه کردند شنیده شده اما هیچ چیزی هنوز قطعی نشده و همین امر موجب بروز نگرانی هایی در این دست از مشتریان سایپا سیتروئن شده است.

این گزارش می افزاید: سیتروئن سی3 که در ابتدا قرار بود با رقمی در حدود 130 میلیون تومان به بازار عرضه شود و پیش فروش آن با 60 میلیون تومان انجام شد با ایجاد محدودیت های بین المللی پیش روی صنعت خودرو، 238 میلیون تومان قیمت گذاری شد و پس از اعلام قیمت جدید خودرو و اعتراضات خریداران خودرو به مبلغ اعلام شده، قیمت سی3 سایپا سیتروئن به 182 میلیون تومان کاهش یافت.

کد خبر 109415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha