کد خبر 109444
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲
جعبه کمک های اولیه همراه نانویی به بازار رسید

پرشین خودرو: جعبه کمک های اولیه نانویی حاوی مواد ضد عفونی کننده با خاصیت آنتی باکتریال وارد بازار شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، بررسی محصولات نانو و ارائه تاییدیه نانو مقیاس به آنها از جمله فعالیت های مهم ستاد توسعه فناوری نانو از ۳ سال گذشته بوده است. در واقع بررسی مواد و محصولات تولید و عرضه‌شده در حوزه فناوری نانو، سبب شفافیت بازار محصولات نانو شده و به‌ ارتقای کیفی این محصولات و افزایش اعتماد مصرف کنندگان کمک می‌کند.

یکی از این محصولات که توسط یک شرکت دانش بنیان به تولید رسیده، جعبه کمک های اولیه همراه نانو است.

وجود این جعبه در هر مکانی لازم و ضروری است و استفاده از آن در هنگام آسیب‌دیدگی، از تبعات بعدی آن به‌طور چشمگیری می‌کاهد. با کمک اقلام این جعبه می‌توان سریعا محل آسیب‌دیده را ضدعفونی کرده و تا رسیدن به یک مرکز درمانی تا حد زیادی جلوی خونریزی را گرفت.

درصورتی‌که جراحت کم باشد استفاده‌ صحیح از این جعبه‌ کمک‌های اولیه افراد از مراجعه به مراکز درمانی بی‌نیاز می‌کند. وجود این جعبه‌ کمک‌های اولیه در جعبه‌ ابزار و به همراه داشتن آن در حین کار، از نیازهای ضروری و اولیه‌ ایمنی به هنگام آسیب‌دیدگی محسوب می‌شود.

امروزه بسیاری از افراد جامعه با طرز استفاده از جعبه‌ کمک‌های اولیه آشنایی دارند و کلاس‌هایی رایگان در مجموعه‌های مختلف درمانی و هلال‌احمر برای آموزش افراد به‌صورت مداوم برگزار می‌شود.

این جعبه کمک‌های اولیه همراه حاوی تجهیزات بهداشتی آنتی‌باکتریال ساخته‌شده با کمک فناوری نانو بوده و اکنون وارد بازار شده است. این جعبه تاییدیه ستاد توسعه فناوری نانو را اخذ کرده است.

کد خبر 109444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha