کد خبر 109453
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۹
به‌روزرسانی جدید تلگرام با تغییرات کامل

پرشین خودرو: تلگرام به روزرسانی نسخه 5.3 اپلیکیشن خود را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر نمود. در این آپدیت تغییرات زیادی در تصاویر پس زمینه رخ داده است و کاربران با به‌روزرسانی تلگرام خود می‌توانند از طیف گسترده‌ تصاویر آماده شده برای پس زمینه چت تلگرام لذت ببرند.

به گزارش پرشین خودرو، اگر شما از این مجموعه تصاویر نیز خوشتان نیامد می‌توانید آستین بالا بزنید و با استفاده از ابزار قدرتمند جستجوی داخلی اپلیکیشن، گزینه‌های بیشتری را پیدا کنید و یا مستقیما از روی دستگاه خود تصاویر دلخواه را بارگذاری نمایید. به عبارتی در این زمینه تلگرام دست کاربران را کاملا باز گذاشته است.

فرایند تنظیمات تصویر نیز به صورت کامل به روزرسانی شده است. اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه Blur (تار شدن)، با محو کردن تصاویر، خوانایی چت‌ها را بهبود ببخشید. این قابلیت به قدری قدرتمند است که در برخی از مواقع تصاویر به طور کامل غیر قابل تشخیص می‌شوند! شاید وجود یک نوار لغزنده برای تعیین میزان تار شدن، کمک بزرگی به بهبود عملکرد این قابلیت جدید باشد که امید می‌رود برنامه‌نویسان تلگرام در نسخه‌های آتی آن را مد نظر داشته باشند.

همچنین شما می‌توانید ویژگی موشن‌افکت (افکت حرکتی) را نیز فعال کنید که در هنگام زاویه دادن به گوشی، تصاویر نسبت به تصویر زمینه، یک انطباق منظر پیدا می‌کنند. به علاوه امکان انتخاب یک طرح الگو برای پس زمینه چت وجود دارد. در این حالت می‌توان رنگ پس زمینه چت را نیز منطبق با الگوی انتخابی، تغییر داد. گزینه‌های زیادی نیز در این بخش در نظر گرفته شده است که قادر به پوشش سلایق متنوع کاربران مختلف است. جالب‌تر اینکه گزینه‌ای وجود دارد که با تیک زدن آن، الگوی انتخابی در تمام دستگاه‌هایی که به حساب تلگرام‌تان متصل هستند به نمایش در می‌آید و لازم نیست این کار را برای تک تک این دستگاه‌ها تکرار نمایید!

شما حتی می‌توانید پس‌زمینه شخصی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در حال حاضر نسخه به‌روز شده اندروید برای دانلود در دسترس است. نسخه iOS نیز آماده شده ولی شرکت اپل به سبب برخی قوانین و مسائل فنی اپ‌استور، فعلا به طور موقت از قرارگیری آن جلوگیری نموده است ولی به زودی این مسئله نیز برطرف خواهد شد و کاربران اپل نیز مانند بقیه انسان‌های کره زمین می‌توانند به نسخه جدید دسترسی پیدا کنند!

کد خبر 109453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha