ارزان‌ترین خودروهای برقی در بازار آمریکا را بشناسید

پرشین خودرو: امروز در پرشین خودرو، ارزان‌ترین خودروهای الکتریکی 2019 فعال در بازار ایالات متحده آمریکا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در این چند سال اخیر و با مطرح شدن آلودگی های زیست محیطی، شاهد رشد قابل توجه ماشین‌های الکتریکی در انواع و اقسام مختلف هستیم که می‌تواند برای مسیرهای داخل شهری بهترین گزینه ممکن برای شهرنشینان باشد، اما ماشین‌های الکتریکی بویژه مدل های قدرت و مدرن عموما قیمت بالاتری نسبت به خودروهای استاندارد دارند و از همه مهم‌تر، هزینه نگهداری آنان است که می‌تواند هزینه بسیار بالایی برای مالکان خود به همراه داشته باشد، به همین دلیل پرشین خودرو 5 مورد از ارزان ترین خودروهای الکتریکی فعال در بازار ایالات متحده آمریکا را معرفی خواهد کرد که می تواند کمترین هزینه ممکن در تمامی خودروهای الکتریکی بویژه هنگام خرید برای مشتریان خود داشته باشد.

قبل از پرداختن به لیست و معرفی ارزان ترین خودروهای الکتریکی، لازم است بداند که در حال حاضر میانگین قیمت برای خرید یک اتومبیل تمام الکتریکی معادل 35 هزار دلار است و لیست زیر به معرفی 6 اتومبیل ارزان قیمت الکتریکی خواهد پرداخت که دارای هزینه کمتر از 35 هزار دلاری هنگام خرید هستند و گاهی اوقات با اعمال اعتبارات مالیاتی 7500 دلاری فدرالی، می توان به هزینه های بسیار کمتری برای خرید وسایل نقلیه تمام الکتریکی رسید.

6- کیا سول الکتریکی

کیا سول الکتریکی فروش محدودی در کالیفرنیا و همچنین تعداد انگشت شماری از ایالت های دیگر آمریکا دارد. اما این مشتریان می توانند این اتومبیل را به قیمت 34 هزار و 945 دلار پیدا کنند که با احتساب اعتبارات مالیاتی فدرالی، قیمت تمام شده این اتومبیل برای مشتریان معادل 27 هزار و 445 دلار خواهد شد. هرچند نسخه بروز و ارتقا یافته این اتومبیل تا سال 2020 میلادی وارد بازار خواهد شد.

5- فیات 500 الکتریکی

از لحاظ امکانات و همچنین ابعاد و اندازه، خودروی فیات 500 الکتریکی اختلاف زیادی با خودروی کیا سول الکتریکی دارد، اما در کمال تعجب خودروی الکتریکی فیات 500 قیمت 34 هزار و 240 دلاری دارد که باتوجه به اعتبارات مالیاتی فدرال دولت آمریکا، هزینه خرید این اتومبیل به عدد قابل توجه 26 هزار و 740 دلار خواهید رسید و مشتریان بزرگ ترین مزیتی که با خرید این اتومبیل خواهند داشت، مصرف انرژی پایین آن خواهد بود که در لیست کم مصرف ترین خودروهای الکتریکی نیز حضور داشت.

4- فولس واگن گلف الکتریکی

 

گلف



فولکس واگن گلف الکتریکی یا به اصطلاح eGolf در بازار ایالات متحده آمریکا قیمت 31 هزار و 390 دلاری دارد و حمایت های دولتی آمریکا باعث خواهد شد تا قیمت تمام شده اتومبیل به عدد 23 هزار و 890 دلار و حتی بهتر از خودروی فیات 500 الکتریکی برسد و خود را به عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای الکتریکی فعال در بازار آمریکا معرفی کند که برادر استاندارد آن با پیشرانه محرک درون سوز موفق شده عنوان پرفروش ترین محصول فولکس واگن در بازار اروپا و یا حتی ایالات متحده آمریکا را به نام خود ثبت کند.

3- نیسان لیف

 

نیسان لیف



پرفروش ترین خودروی الکتریکی 2018 اروپا، در لیست کم مصرف ترین و همچنین در لیست ارزان ترین خودروهای فعال در بازار آمریکا نیز قرار گرفته است و همین 2 عنوان مهم باعث شده تا خودروی نیسان لیف نسل جدید پرفروش ترین خودروی الکتریکی بازار اروپا شود. حال این خودرو در بازار آمریکا قیمت 30 هزار و 885 دلار خواهد داشت که با حمایت های دولتی آمریکا باعث شده تا مشتریان بابت داشتن این خودرو هزینه 23 هزار و 385 دلاری پرداخت کنند.

2- هیوندای آیونیک الکتریکی

در لیست کم مصرف ترین خودروهای الکتریکی که روزهای گذشته به بررسی آن پرداختیم، خودروی هیوندای آیونیک الکتریکی موفق شد عنوان کم مصرف ترین خودروی الکتریکی فعال در بازار آمریکا را به نام خود ثبت کرده و حتی بهتر از خودروی تسلا مدل 3 باشد. حال این خودرو به ازای عملکرد فوق العاده فنی، نسخه های پایه آن قیمت بسیار خوب 30 هزار و 700 دلاری نیز دارد که حمایت های دولتی آمریکا هزینه تمام شده این اتومبیل برای مشتریان را به رقم بسیار خوب 23 هزار و 200 دلاری می رساند.

1- اسمارت فورتو الکتریکی

در پایان به کوچک ترین خودروی الکتریکی جهان و زیرمجموعه کمپانی خودروسازی بزرگ دایملر و مرسدس بنز، یعنی اسمارت فورتو الکتریکی خواهیم رسید که هزینه پایه آن 24 هزار و 650 دلار و با دیگر خودروهای این لیست برابری می کند، اما حمایت های دولتی آمریکا باعث شده تا خودروی "اسمارت فورتو الکتریکی" با قیمت 17 هزار و 150 دلاری یک خودروی الکتریکی بدون رقیب در بازار ایالات متحده آمریکا باشد.

کد خبر 109457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha