تعیین تکلیف اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد در هفته آتی

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا هفته آینده در کمیسیون مشترک نظارت و عمران شورا درباره اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد تصمیم گیری می کنیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران  در خصوص اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد در سال 97، گفت: نکته‌ای که وجود دارد این است که پلیس 9 ماه در سال جاری شهروندان را برای ترددهای غیرقانونی جریمه نکرده است؛ جلسه‌ای در فرمانداری در این باره داشتیم تا درباره قانونی بودن یا نبودن اخذ عوارض صحبت کنیم.

وی ادامه داد: در نهایت فرمانداری موضوع را به شورا موکول کرد و با توجه به اینکه حدود یک و نیم ماه تا پایان سال مانده است باید در کمیسیون مشترک نظارت و حمل‌ونقل در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که مردم ۲ بار برای ورود غیرقانونی به محدوه زوج و فرد هزینه پرداخت نکرده‌اند، گفت: نظر شخص من این است که دریافت عوارض در محدوده زوج و فرد امسال غیرقانونی است اما این نظر بنده است و باید شورا در این باره تصمیم گیری کند.

علیخانی با تأکید بر این موضوع که باید در کمیسیون مشترک به نتیجه‌ برسیم، گفت: تا هفته آینده موضوع تعیین تکلیف می‌شود و اگر در کمیسیون به نتیجه برسیم دیگر نیاز به صحن نیست اما دوباره تأکید می‌کنم که شهروندان برای یک تخلف دو بار جریمه نشده‌اند به همین دلیل فرمانداری هم روی موضوع حساس نشد.

کد خبر 109492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha