فولکس واگن گلف گازسوز با محدوده حرکت بیشتر در راه است

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فولکس واگن با اضافه کردن یک مخزن اضافه به محصولات خود، محدوده حرکت آنان را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاید از این موضوع اطلاع نداشته باشید، اما لازم است بدانید که شرکت خودروسازی فولکس واگن دو محصول معروف و پرفروش خود در بازارهای جهانی، یعنی فولکس واگن گلف و همچنین فولکس واگن پولو را در نسخه های پایه گازسوز به مشتریان خود عرضه می کند که از سوخت CNG برای احتراق و تولید قدرت استفاده می کنند.

حال شرکت خودروسازی فولکس واگن برای افزایش محدوده حرکت این دو اتومبیل، یک مخزن سوم سوخت جدید به اتومبیل اضافه کرده است تا مجموع ذخیره گاز اتومبیل در نسخه فولکس واگن گلف TGI به 115 لیتر افزایش پیدا کرده و محدوده حرکت اتومبیل با پر کردن تمامی 3 مخزن گاز آن به مسافت قابل توجه 422 کیلومتر افزایش پیدا کند.

در بخش فنی فولکس واگن گلف TGI، یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر قرار گرفته است که توربوشارژر آن دارای هندسه توربینی متغیر بوده و می‌تواند خروجی قدرت 128 اسب بخاری و گشتاور 200 نیوتن متری تولید کند که توسط یک جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه دریافت شده و به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

 



دیگر خودروی گاز سوز فولکس واگن، یعنی پولو TGI هم یک مخزن سوخت 16.5 لیتری جدید دریافت کرده است تا حالا مجموع ذخیره سوخت CNG در این اتومبیل حداکثر به 91.5 لیتر برسد که با پر کردن تمامی مخزن سوخت می توان تا محدوده حرکت 368 کیلومتر رانندگی کرد.

رانندگی با سوخت CNG نزدیک به 25 درصد موجب تولید کمتر گازهای مونوکسید کربن و همچنین اکسید نیتروژن نسبت به سوخت بنزین می شود و هزینه پرداختی بابت شارژ کپسول گاز بسیار کمتر از سوخت بنزین خواهد بود که برای پیشرانه های پایه گازسوز می تواند بهترین انتخاب ممکن برای کاهش هزینه های جاری، کاهش آلودگی هوا و همچنین صرف زمان نه چندان زیاد برای شارژ کپسول باشد.

کد خبر 109534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha