کد خبر 109543
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
آغاز فروش بلیت قطار‌های نوروزی

پرشین خودرو: معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی از ساعت ۷ بامداد امروز در اینترنت خبر داد

به گزارش پرشین خودرو،  میرحسن موسوی از آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی (حد فاصل ۲۴ اسفند امسال تا ۱۶ فروردین ۹۸) از ساعت ۷ بامداد امروز در اینترنت و از فردا از طریق هزار و ۸۰۰ دفتر فروش بلیت قطار‌ها خبر داد.

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود:از امروز، پنجاه درصد ظرفیت بلیت قطار‌های نوروزی در سه مرحله در همه مسیر‌ها به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد: این بلیت‌ها از ساعت هفت بامداد در همه مسیر‌ها بجز به مقصد مشهد مقدس به فروش می‌رسد و از ساعت ۱۲ ظهر امروز، همه مسیر‌ها به مشهد به جز تهران و از ساعت ۱۷ به بعد بلیت‌های مسیر تهران - مشهد به فروش خواهد رسید.
موسوی افزود: همچنین ۵۰ درصد باقی مانده ظرفیت بلیت قطار‌های نوروزی از ساعت ۸ صبح فردا چهارشنبه ۱۷ بهمن در هزار و ۸۰۰ مرکز مجاز فروش بلیت عرضه می‌شود.
معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران میزان ظرفیت صندلی ایجاد شده از ۲۴ اسفند امسال تا ۱۶ فروردین سال ۹۸ را دو میلیون و ده هزار صندلی اعلام کرد و گفت: اولین بار امسال، طرح رتبه بندی قطار‌ها اجرا شده است.
وی افزود: در صورتیکه واگن‌ها و قطار‌های در حال تعمیرات اساسی شرکت‌های حمل و نقل ریلی، حداکثر تا بیستم اسفند امسال بتوانند مجوز‌های ایمنی و سیر خود را دریافت کنند، امکان سیر و برنامه ریزی برای قطار‌های فوق العاده نیز وجود دارد.
موسوی تصریح کرد: نرخ بلیت‌های نوروزی هیچ افزایشی نداشته و مطابق نرخنامه مصوب قیمت بلیت‌های تیر امسال به بعد، فروخته می‌شود ضمن اینکه قطار‌های چهار تخته، از ۵ تا ۳ ستاره، در قطار‌های اتوبوسی از ۴ تا ۲ ستاره و در قطار‌های شش تخته ۳ تا ۲ ستاره رتبه بندی شده اند تا مسافران امکان انتخاب بلیت و قطار را در مقایسه با خدمات و امکاناتی که دریافت خواهند کرد داشته باشند.
وی از مسافران نوروزی خواست برای خرید بلیت به پایگاه اینترنتی شرکت راه آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن، بلیت خود را خریداری کنند.
به گفته موسوی امسال همچنین بلیت قطار‌های نوروزی در چند مسیر جدید از جمله همدان، کرمانشاه و رشت عرضه خواهد شد.

کد خبر 109543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha