عملکرد رنو ساندرو استپ‌وی جدید در تست «گوزن» چگونه است + ویدیو

پرشین خودرو: امروز در پرشین خودرو، شما را دعوت به تماشای فیلمی از تست گوزن بر روی رنو ساندرو استپ وی جدید خواهیم کرد که تاحدودی ناامید کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تست گوزن یا به اصطلاح خارجی‌ها تست "موس (Moose)"، برای سنجش پایداری اتومبیل ‌هنگام فرمان دادن‌های سریع و ناگهانی انجام می شود و امروزه خودروهای تولید شده در جهان به دلیل استفاده از سیستم های پایداری الکترونیکی و دیگر تجهیزات ایمنی، پایداری آنان رشد قابل توجهی داشته و می توانند ایمنی سرنشینان اتومبیل را هنگام فرمان دادن‌های ناگهانی تا سرعت 70 کیلومتر به پایین تامین کنند. اما در برخی موارد طراحی نامناسب شاسی و یا نبود تجهیزات ایمنی کافی باعث می‌شود تا خودروهای جدید و معروف جهانی هم در تست گوزن نمرات پایینی دریافت کنند.

نمونه آن خودروی "داچیا/ رنو ساندرو استپ وی" که با وجود دریافت یک نسل جدید، در تست گوزن خود عملکرد چشمگیری نداشته و برخی مواقع چرخ‌های داخل پیچ آن هنگام فرمان دادن سریع از جاده بلند شده و ایمنی اتومبیل را به چالش می کشد.

اگر فیلم تهیه شده توسط پرشین خودرو را شاهد باشید، خواهید دید که خودروی رنو ساندرو استپ وی جدید در سرعت 72 کیلومتر بر ساعت تعادل خود را از دست داده و از محدوده تست خارج می‌شود، در سرعت 75 کیلومتر بر ساعت یک عملکرد خوب دارد، ولی نظر شما برای تست گوزن در سرعت 77 کیلومتر برساعت چه خواهد بود؟ آیا این خودروی 10 هزار و 500 یورویی می تواند خودروی قابل اطمینانی برای مالکان خود باشد؟


 

کد خبر 109551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha