معاینه فنی نقش مهمی در کاهش آلاینده‌ها داشته است

پرشین خودرو: مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران با بیان اینکه امسال در تهران به شرایط اضطرار نرسیده‌ایم، گفت: معاینه فنی نقش مهمی در کاهش آلاینده‌ها داشته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس،  سیدنواب حسینی‌منش در آیین بهره‌برداری از شانزدهمین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک فداییان اسلام ضمن تبریک دهه فجر گفت: با افتتاح این مرکز در تهران به 51 خط معاینه فنی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته 11 خط به خطوط معاینه فنی تهران اضافه شده است، گفت: برای توسعه برنامه‌های دیگری داریم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی تهران در خصوص معاینه فنی سیار گفت: تا امروز 5 خط معاینه فنی سیار در تهران راه‌اندازی شده و تا پایان سال 2 خط دیگر اضافه می‌شود در مناطقی که امکان توسعه نداشته‌ایم از خطوط سیار استفاده کرده‌ایم.

حسینی‌منش با بیان اینکه در کریدور ورودی تهران - مشهد مرکز معاینه فنی نداشته‌ایم، گفت: این مرکز امروز راه‌اندازی و قابلیت صدور معاینه فنی برتر را هم دارد.

 

معاینه فنی

 

وی ادامه داد: شهرداری تهران برای افرادی که معاینه فنی برتر داشته باشند تخفیف 25 درصدی برای ورود به محدوده طرح ترافیک را در نظر گرفته است.

وی در خصوص آلودگی هوا، گفت: بعد از سال‌ها امسال در تهران به شرایط اضطرار نرسیده‌ایم و معاینه فنی نقش رقیق‌کننده ‌آلاینده‌ها را دارد.

حسینی‌منش افزود: سال گذشته مدارس تهران 8 روز به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد و امسال این موضوع را نداشتیم.

به گفته وی، 600 هزار خودرو طی دو سال گذشته از منظر آلودگی هوا رد شدند.

کد خبر 109582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha