کد خبر 109598
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
سرقت خودروهای شاسی بلند با جرثقیل

پرشین خودرو: رئیس کلانتری 124 قلهک، از دستگیری 2 مرد جوان خبر داد که با جرثقیل خودروهای شاسی بلند را سرقت می کردند.

به گزارش پرشین خودرو ، سرهنگ "محمد غفار" در تشریح این خبر، بیان داشت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران تجسس این کلانتری مشخص شد که پنج فقره سرقت خودروهای مدل بالا و شاسی بلند طی یک ماه گذشته در محدوده قلهک به صورت سریالی روی داده که این امر به شکایت مالکان این خودروها به کلانتری منجر شده است.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده از محل های سرقت مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه جرثقیل مرتکب این سرقت ها می شوند و ماجرا را به صورتی نشان می دهند که رهگذران گمان می کنند خودروی یکی از آنها خراب شده و باید با چرثقیل حمل شود.

وی افزود: اقدامات در این خصوص ادامه داشت تا این که یکشنبه شب گذشته، ماموران به یک دستگاه جرثقیل که در حال حمل یک دستگاه خودروی شاسی بلند بود مشکوک شده و با توجه به مشابهت ظاهر آن با جرثقیل متهمان، به تعقیب وی پرداختند.

سرهنگ غفار، ادامه داد: در این تعقیب و مراقبت مخفیگاه متهمان شناسایی شده و هر 2 سارق در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که گمان نمی کردند تعقیب و شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده اظهار داشتند که مدتی است با یکدیگر اقدام به سرقت می کنند و انگیزه شان از این امر فروش خودروهای مذکور با تهیه اسناد جعلی به خریداران است.

این مقام انتظامی، در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که این متهم بیشتر خودروهایی را به سرقت می بردند که در کنار خیابان پارک شده بودند، احتمال این که تعدادی دیگر از این دست خودروها از متهمان کشف شود، بسیار است، لذا با دستور مرجع قضایی پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

کد خبر 109598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha