فولکس واگن از برنامه خود در سال ۲۰۱۹ رونمایی کرد + تصویر

پرشین خودرو: شرکت فولکس واگن به تازگی از برنامه خود برای عرضه محصولات جدیدش در سال ۲۰۱۹ پرده برداشته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، شرکت آلمانی فولکس‌واگن به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهان شناخته می‌شود. شرکت‌های پورشه، آئودی، لامبورگینی، بوگاتی، بنتلی، سئات و اشکودا تنها بخشی از خودروسازان تحت مالکیت فولکس‌واگن محسوب میشوند. حال این خودروساز محبوب که خود طیف گسترده‌ای از محصولات کوچک و بزرگ را در سبد دارد، قرار است سال ۲۰۱۹ با شماری از محصولات جدید عرض اندام کند، محصولاتی که عموما اقتصادی بوده و در بازار‌های جهانی قابل دسترس برای قشر متوسط هستند.

محصولات جدید فولکس‌‌واگن در سال ۲۰۱۹ شامل سه خودروی جدید، یک خودروی فیس‌لیفت (با طراحی ارتقاء یافته)، دو نسخه جدید از خودرو‌های پیشین و یک خودروی اسپرت سریع الکتریکی خواهند بود. فولکس‌واگن اطلاعاتی کلی درباره این خودرو‌ها داده که شامل موارد زیر می‌شود:



خودرو

 

نسل هشتم اتومبیل فولکس واگن گلف


یکی از محبوب‌ترین محصولات فولکس‌واگن و یکی از پر‌فروش‌ترین هاچبک‌های جهان را می‌توان فولکس‌واگن گلف نامید. این هاچبک اسپرت و جذاب که از سال ۱۹۷۴ تولید می‌شود، فروشی بیش از ۳۵ میلیون دستگاه را تجربه کرده است. حال هشتمین نسل از آن فاصله اندکی با معرفی و عرضه به بازار دارد. از رقبای اصلی این محصول می‌توان به بی‌ام‌و سری ۱، مرسدس‌بنز A کلاس و آئودی A3 اشاره کرد.



خودروسازان
 

اتومبیل هاچبک تمام الکتریکی ID


یک هاچبک تمام برقی قابل و توانمند با کاربرد بسیار بالا که قرار است پرچمدار هاچبک‌های برقی باشد. خودرویی که با پوشش استتاری و تحت تدابیر شدید امنیتی مدت زیادی است برای انجام آزمایش‌های جاده‌ای در بسیاری از نقاط دنیا دیده می‌شود. فولکس‌واگن ID از لحاظ ابعاد به گلف نزدیک خواهد بود و از نظر قیمت نیز با نسخه دیزلی گلف در یک سطح قرار دارد. قیمت پایه گلف دیزلی از ۳۷ هزار دلار آغاز می‌شود که برابری آن با یک خودروی برقی در همان ابعاد، خبر از اهداف فولکس‌واگن در جهت جایگزینی خودرو‌های برقی با دیزلی میدهد. این در‌ حالی است که دولت آلمان نیز از ممنوعیت تردد خودرو‌های دیزلی طی چند سال آینده و منع استفاده از خودرو‌های موتور درون‌سوز (سوخت فسیلی) تا اواسط دهه بعدی خبر داده است. بر‌اساس اخبار منتشر شده از فولکس‌واگن، ID قرار است با یک‌ بار شارژ محدوده ۳۳۰ تا ۵۵۰ کیلومتر را طی کند که عدد قابل توجهی است.
 

 

فولکس

 


نسخه فیس‌لیفت اتومبیل فولکس واگن پاسات

سدان نیمه‌لوکس و اقتصادی فولکس‌واگن که از سال ۱۹۷۲ روی خط تولید بوده و پر‌فروش‌ترین خودرو در کلاس خود به شمار می‌رود. با فروش ۳۰ میلیون دستگاه تا به امروز، پاسات یک موفقیت عظیم برای فولکس‌واگن بوده و اکنون در نسخه‌های سدان (چهار درب) و استیشن با قیمت پایه ۲۵ هزار دلار در سبد محصولات این شرکت حضور دارد. حال که نسل کنونی این خودرو از سال ۲۰۱۵ تولید می‌شود، زمان آن رسیده که برای تداوم محبوبیت دچار تغییراتی در طراحی و تکنولوژی شود. پاسات جدید تا اواخر سال جاری معرفی می‌شود.
 

فولکس واگن

 


اتومبیل فولکس واگن تی کراس - T Cross


کوچک‌ترین شاسی‌بلند فولکس‌واگن که اواخر سال گذشته معرفی شده و فروش آن به سال ۲۰۱۹ موکول شد. حال فولکس‌واگن خبر داده که تی‌کراس به عنوان یک شاسی‌بلند کوچک شهری قیمتی بین هاچبک کوچک پولو و شاسی‌بلند متوسط تیگوان داشته باشد. فولکس‌واگن پولو با قیمت پایه ۱۶ هزار دلار و تیگوان با قیمت پایه ۲۴ هزار دلار عرضه می‌شوند، با این اوصاف انتظار می‌رود که قیمت پایه این شاسی‌بلند کوچک و مدرن در محدوده ۱۸ هزار دلار باشد. همچنین قرار است این خودرو در نسخه‌های برقی و حتی کانورتیبل (سقف باز شو) نیز به تولید برسد.


فولکس واگن
 

 

اتومبیل فولکس واگن گلف GTI TCI

قوی‌ترین نسخه فولکس‌واگن گلف تا به امروز که برای رقابت با رقبای قدری همچون آئودی RS3، ب‌ام‌و M 140i و مرسدس A45 به بازار می‌آید. پیشرانه ۲.۰ لیتری چهارسیلندر توربو مشابه با گلف GTI استاندارد، در این مدل ۲۸۶ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و با انتقال نیروی تولیدی توسط یک گیربکس ۷ سرعته DSG به چرخ‌های جلو توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۲۶۴ کیلومتر در ساعت را دارد.



خودرو

اتومبیل فولکس واگن ID R

طبق اخبار منتشر شده فولکس‌واگن پیست آلمانی نوربرگرینگ را به صورت اختصاصی برای ماه می ۲۰۱۹ اجاره کرده تا در آن به تست خودروی مسابقه‌ای ID R بپردازد. اطلاعات زیادی از ID R منتشر نشده، اما با توجه به رکورد قبلی خودرو‌های الکتریکی در پیست نوربرگرینگ که در سال ۲۰۱۷ توسط خودروی ۱۳۴۱ اسب‌بخاری نئو EP9 در زمان ۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه به ثبت رسیده، به نظر می‌رسد که ID R با دست‌یابی به زمان ۵ دقیقه و ۳۰ ثانیه، تا مدت زیادی در صدر جدول باقی می‌ماند. با این وجود با توجه به نتایج تست‌های شبیه‌سازی شده به نظر می‌رسد که ID R حتی توانایی شکست رکورد پورشه ۹۱۹ با موتور برقی-بنزینی را نیز که ۵ دقیقه و ۱۹ ثانیه به ثبت رسیده را دارد.

کد خبر 109622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha