اولین سری خودروهای «هان تنگ» تحویل خریداران شد

پرشین خودرو: بعداز ظهر امروز، اولین سری خودروهای «هان تنگ» از سوی شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو تحویل مشتریان و خریداران آن شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مراسم تحویل اولین سری از خودروهای "هان تنگ" با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو و مشتریان و خبرنگاران رسانه های جمعی کشور در محل این شرکت برگزار شد.
به گفته مدیرعامل صنایع تولیدی عظیم خودرو، از اسفندماه امسال تولید "هان تنگ ایکس۵" نیز بر روی خطوط تولید این شرکت قرار خواهد گرفت.

بابک وطن خواه همچنین از آغاز تورهای بازدید از خطوط تولید کارخانه عظیم خودرو برای مشتریان این شرکت در هفته های آتی خبر داد.

در این مراسم، تعداد ۵ دستگاه محصول "هان تنگ ایکس7" به مشتریان تحویل داده شد.

براساس این گزارش، محصول هان تنگ ایکس7 در شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو به تولید می رسد و خط تولید این شرکت می تواند در هر ساعت، 10 دستگاه محصول هان تنگ را تولید کند و در صورت فعالیت در سه شیفت کاری ظرفیت تولید بیش از 150 دستگاه خودرو در روز برای این شرکت فراهم است.

محصول هان تنگ X7 که اولین محصول با این برند چینی در صنایع تولیدی عظیم خودرو است، با قوی ترین پیشرانه خود یعنی موتور دو لیتری توربو 190 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور به خط تولید این شرکت خودروسازی خصوصی در استان لرستان و شهر بروجرد آمده است.

 



"ایکس7" به امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، آینه های تاشو برقی، هدآپ، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک سه کاناله، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، صندلی های جلوی برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل و… مجهز است.

این گزارش می افزاید: "هان تنگ" یک نشان خودروسازی چینی است که از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است و این کمپانی نوپا با بهره گیری از دانش فنی خودروسازان دیگر چینی و همچنین همکاری با برخی ژاپنی ها، توانسته تا مانند سایر چینی ها سرعت رشد زیادی را در کوتاه مدت تجربه کند.

خاطرنشان می شود که در حال حاضر محصول هان تنگ X7 ، بزرگترین کراس اوور این نشان چینی است که در سال 2016 به بازار این کشور معرفی شده است.

کد خبر 109650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha