قراردادهای پیش فروش خودرو بازنگری می شود

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان موظف به بازنگری در قراردادهای پیش فروش خودرو شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رضا رحمانی، با اعلام این خبر گفت: بازنگری در قراردادهای پیش فروش خودرو مربوط به پیش فروش هایی است که در حال حاضر از سوی شرکت های خودروسازی انجام می شود.

وی اضافه کرد: قراردادهای پیش فروش خودرو یا دیگر قراردادهای موجود در صنعت خودرو باید مطابق قوانین و دستورالعمل ها تنظیم شود و وزارت صنعت تاکید دارد که قراردادها به گونه ای تنظیم شود که حقوق مصرف کنندگان پایمال نشود.

 

رضا رحمانی


وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه خودروسازان موظف به حفظ حقوق مصرف کنندگان هستند، در خصوص برخی تغییرات در قیمت خودروهای پیش فروش شده اظهار داشت: شرکت های خودروسازی و واردکننده موظف به وفاداری در عهد و پیمان های خود هستند و این مسئله فقط منحصر به مباحث خودرو نیست.

رحمانی در پایان با تاکید بر اینکه در مقابل تمامی خودروسازان نسبت به حقوق مردم متعهد هستیم، خاطرنشان کرد: دستورالعمل های زمانی و قیمت باید عمل شود. بنابراین تمام خودروسازان موظف به حفظ حقوق مصرف کننده هستند و از مردم خواهش دارم به خودروسازان اعتماد کنند و به آنها فرصت دهند.

کد خبر 109713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha