پاداش 5 هزار یورویی دایملر به کارکنان شرکت

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی دایملر به پاس قدردانی از زحمات کارکنان خود در سال گذشته، پاداش حدودا 5 هزار یورویی برای کارکنان خود در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی دایملر به پاس قدردانی از زحمات کارگران و کارمندان خود در سال 2018 میلادی و همچنین پشت سر گذاشتن یک سال موفقیت آمیز دیگر، پاداش 4965 یورویی برای کارکنان خود در نظر گرفته است تا سال جدید را بهتر و قوی‌تر از همیشه شروع کنند. هرچند پاداش امسال دایملر کمتر از سال گذشته بوده است و کارکنان و کارمندان دایملر در سال 2018 میلادی پاداش 5700 یورو دریافت کرده بودند که حالا به 4965 یورو کاهش پیدا کرده است، اما باز هم این رقم هدیه بزرگی برای کارمندان و کارگران دایملر خواهد بود.

تقریبا از سال 1997 میلادی تاکنون، کمپانی خودروسازی دایملر بخشی از سود سالیانه خود را به کارکنان هدیه می‌دهد، حال در سال 2018 میلادی با رشد قابل توجه مرسدس بنز و کمپانی خودروسازی دایملر در بازارهای جهانی و به جای گذاشتن یک موفقیت دیگر، بخشی از سود کمپانی دایملر در قالب "پاداش‌های سخاوتمندانه" به کارکنان دایملر اختصاص داده شده است، هرچند این رقم همانطور که گفتیم کمتر از سال گذشته بوده است.

 



باتوجه به ادعای منابع خبری، نزدیک به 130 هزار نفر در کمپانی خودروسازی دایملر و زیر مجموعه‌های بزرگ آن همچون مرسدس بنز و اسمارت واجد شرایط دریافت پاداش هستند که به پاس قدردانی از زحمات آنان برای طی کردن یک سال موفق و پرفروش دیگر، برای هر نفر پاداش 4965 یورو یا پاداش حدودا 5650 دلاری در نظر گرفته شده است که از ماه آوریل سال جاری به حساب آنان واریز خواهد شد.

گفتنی است که دایملر در سال گذشته سود خالص 11.1 میلیارد یورو دریافت کرده است که به نسبت سودآوری 14.3 میلیارد دلاری این کمپانی در سال 2017 میلادی کمتر بوده است، به همین دلیل پاداش کارکنان دایملر نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

کد خبر 109742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha