90درصد مشتریان از خدمات امداد ایران خودرو رضایت دارند

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران از رشد 10 درصدی سطح رضایت مشتریان این شرکت در یک سال گذشته خبر داد.

شهرام صالحی، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس پایش آنلاین و روزانه شرکت امداد خودرو ایران، 90 درصد از مشتریان از خدمات امدادی این شرکت رضایت دارند.

وی همچنین با توجه به تاثیر تحریم ها در افت تولید خودروسازان در ماه های گذشته، تاکید کرد: به رغم کاهش تولید و عرضه خودرو در سال جاری، شرکت امداد خودرو ایران در جذب مشتریان و صدور کارت اشتراک خدمات و درخواست برای تمدید اشتراک مشتریان قبلی این شرکت رشد 20 درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران بیان کرد: مشتریانی که در سالهای قبل سرویس خدماتی را از امداد خودرو ایران دریافت کرده و مجدد در سال بعد هزینه ای را پرداخت واشتراک قبلی را تمدید می کنند شاخص بسیار مهمی برای حوزه امداد محسوب می شود.

 



صالحی افزود: به رغم کاهش عرضه خودروهای صفر در سال جاری، تنوع خدمات به خودروهای موجود و غیر مشترک در بازار موجب شد تا در سال 97 رشد تعداد مشترکان حوزه امدادی را شاهد باشیم.

به گفته مدیرعامل امداد خودرو ایران هم اکنون بالغ بر یک میلیون و 200 هزار مشترک در مجموعه شبکه خدمات امداد خودرو ایران حضور دارند و از سرویس های خدمات امدادی این شرکت استفاده می کنند.

کد خبر 109769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha