امشب، تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲بهمن آغاز می‌شود +جزییات

پرشین خودرو: با توجه به اینکه از ساعت ۹ صبح فردا راهپیمایی با شکوه شهروندان تهرانی آغاز می‌شود، تمهیدات ترافیکی از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از صداوسیما، سردار مهماندار  گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ساعت ۶ صبح تا خاتمه مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی در کلیه معابر پیرامون مسیر‌های راهپیمایی و معابر منتهی به میدان آزادی حضور داشته و نسبت به تسهیل عبور و مرور و جلوگیری از انسداد معابر در محدوده اجرای مراسم اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
وی در خصوص ممنوعیت ­و محدودیت‌های تردد در روز ۲۲ بهمن ماه گفت: در مسیر‌های دوازده گانه تعیین شده برای راهپیمایی، محدوده میدان آزادی و معابر پیرامون ­آن، محدودیت تردد وجود دارد که در سه مرحله انجام می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:

مرحله اول) از ساعت ۲۱ امشب­ ضلع شمالی میدان آزادی (حدفاصل خیابان محمد علی جناح تا جاده مخصوص).

مرحله دوم) از ساعت ۲۲ امشب رینگ داخلی میدان آزادی در ۴ مقطع منتهی به میدان آزادی از جمله:

** خیابان آزادی شرق به غرب از ابتدای خیابان برادران عزیزی به سمت غرب.

** جاده مخصوص غرب به شرق ابتدای راستگرد مخصوص به آیت اله سعیدی به سمت میدان آزادی.

** بزرگراه جناح از خیابان دانش به سمت جنوب.

** دسترسی رینگ خارجی ضلع جنوب میدان آزادی به رینگ داخلی میدان. محدودیت اعمال خواهد شد.

سردار مهماندار افزود:

مرحله سوم) از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن در­

*** طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان انقلاب و از خیابان انقلاب تا میدان فردوسی و به سمت میدان امام حسین و همچنین طول جاده مخصوص کرج از دوربرگردان تامین اجتماعی تا میدان آزادی.

*** بزرگراه محمد علی جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی.

*** طول بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی.

*** کلیه رمپ‌های شیخ فضل الله ورودی به بزرگراه جناح.

*** بزرگراه نواب جنوب به شمال از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و خیابان توحید در مسیر شمال به جنوب از میدان توحید تا خیابان آزادی.

*** بزرگراه یادگار امام (ره) از خیابان تیموری تا دوربرگردان ضلع جنوبی به سمت خیابان آزادی.

*** خیابان حبیب الهی و خیابان اکبری و بلوار برادران شهید عزیزی از آخرین تقاطع به جنوب تا خیابان آزادی.

*** خیابان برادران شهید رحمانی از میدان رحمانی تا جاده مخصوص کرج.

*** خیابان کارگر در حدفاصل خیابان جمهوری تا بلوار کشاورز.

*** طول خیابان فردوسی و قرنی در حدفاصل خیابان‌های جمهوری تا سمیه.

*** طول خیابان ولیعصر در حدفاصل خیابان جمهوری تا طالقانی و میدان ولیعصر.

*** مسیر‌های عمود بر خیابان آزادی در ضلع شمال شامل؛ خیابان دکتر قریب شمالی، خیابان اسکندری شمالی، خیابان رودکی شمالی، خیابان خوش شمالی.

*** مسیر‌های عمود بر خیابان آزادی در ضلع جنوبی شامل: خیابان جمال زاده، خیابان نوفلاح، خیابان زارع و خیابان اوستا و ساسان به سمت خیابان آزادی، خیابان اسکندری جنوبی، خیابان رودکی جنوبی و خوش جنوبی از کلهر، خیابان جیحون از بهنود به سمت شمال تا خیابان آزادی.

*** مسیر‌های عمود بر خیابان انقلاب در ضلع شمالی شامل: خیابان استاد نجات اللهی و خیابان حافظ از سمیه به سمت جنوب، خیابان فلسطین، وصال شیرازی و خیابان قدس از طالقانی به سمت جنوب و خیابان ۱۶ آذر از بلوار کشاورز و پورسینا.

*** مسیر‌های عمود بر خیابان انقلاب در ضلع جنوبی شمال: خیابان خاک از استاد شهریار، خیابان ابوریحان، خیابان رازی، خیابان دانشگاه- خیابان ۱۲ فروردین- خیابان منیری جاوید از دکتر لبافی نژاد به سمت شمال تا خیابان انقلاب. محدودیت اعمال خواهد شد.

وی گفت: همچنین محدوده‌های ممنوعیت توقف بشرح ذیل است: طول بزرگراه جناح از میدان آزادی تا فلکه دوم صادقیه در هر دو مسیر؛ طول جاده مخصوص از میدان آزادی تا پل اکباتان در هر دو مسیر؛ طول بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان آزادی تا میدان فتح در هر دو مسیر؛ طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی و در ادامه تا میدان امام حسین (ع) در هر دو مسیر.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: شهروندان توجه کنند که در همه معابر دارای محدودیت تردد، از ورود موتور سیکلت سواران و حرکت خلاف جهت وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.
وی در ادامه گفت: ترمینال غرب نیز از ساعت ۲۳ امشب تعطیل می‌باشد و مسافران به ترمینال جنوب هدایت می‌شوند.

کد خبر 109777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha