کد خبر 109811
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
مدرن‌ترین پل ایران کجاست؟

پل طبیعت از زیباترین پل‌های گردشگری و مدرن کشور است که برروی اتوبان مدرس قرار گرفته و زیبایی خاصی به ویژه در شب به این بخش از شهر تهران بخشیده است.

به گزارش پرشین خودرو ، امروز در نهمین قسمت از مجموعه گزارش‌های «کجاست» به سراغ پل طبیعت رفته‌ایم تا شما را با امکانات یکی از سازه‌های زیبا و مدرن تهران آشنا کنیم .

این پل که به عنوان یکی از نمادهای پایتخت هم شناخته می‌شود در برنامه تور ایرانگردی تمامی گردشگران داخلی و خارجی که به گشت و گذار در تهران می‌پردازند، قرار دارد، چرا که بازدید از این پل زیبا و مدرن و استفاده از فضاهای تفریحی دو سوی پل برای هر گردشگری لذت‌بخش است .

کجارو علاوه بر معرفی تمامی جاذبه‌های گردشگری داخلی و خارجی و راهنمای سفر به این مکان‌ها به معرفی تورهای مختلفی از مقاصد داخلی و خارجی پرداخته است. شما نیز برای سفر کردن و تهیه تور می‌توانید با جستجویی ساده از میان فهرست تورهای ده‌ها آژانس معتبر، بهترین تورها را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید و در نهایت ارزان‌ترین تور به مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

معرفی
پل طبیعت یکی از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار در تهران است که با امکانات مناسبی که برای گردشگران در آن تدارک دیده شده، هر روز شاهد حضور گردشگران زیادی است. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، فضای سبز زیبای کار شده در دو طرف پیاده راه و کافه گالری اشاره کرد. این پل با توجه به پس‌زمینه‌های زیبایی که در اطراف آن دیده می‌شود، به محلی زیبا برای عکاسی و گرفتن عکس‌های یادگاری هم تبدیل شده است.


آدرس
پل طبیعت بر روی بزرگراه مدرس احداث شده است و پارک طالقانی را به بوستان آب و آتش متصل می‌کند.

دسترسی
برای رفتن به پل طبیعت می‌توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه شهید حقانی واقع در خط یک مترو از قطار پیاده شده و پس از خروج از ایستگاه به سمت پارک طالقانی بروید و از پیاده راه چوبی و زیبای آن خود را به پل طبیعت برسانید. همچنین اگر قصد رفتن به پل طبیعت را دارید می‌توانید از بزرگراه شهید حقانی غرب وارد خروجی ایستگاه مترو شوید و در پارکینگ بزرگ آن خودروی خود را پارک کنید و به پل طبیعت بروید و یا در خیابان جردن (نلسون ماندلا) به سمت شمال رفته و پس از خروجی بزرگراه همت خودروی خود را پارک کرده و از ورودی پارک آب و آتش در خیابان شهیدی به سمت پل طبیعت بروید. همچنین می‌توانید در این لیست ایستگاه مترو شهید حقانی را در خط یک مترو تهران انتخاب کنید تا فهرست اتوبوس‌هایی که به این محل تردد می‌کنند را ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.


نمای پل طبیعت بر روی بزرگراه مدرس
پل طبیعت از نظر معماری و گردشگری دارای ارزش بسیار زیادی است و هر روز مردم زیادی از آن دیدن می‌کنند. بازدید از این پل هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب امکان‌پذیر است. آیا شما هم از گشت و گذار بر روی این پل خاطره‌ای دارید؟ آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

کد خبر 109811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha