تسلا قیمت مدل 3 را بیش از 1000 دلار کاهش داد!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تسلا با کاهش ساعت کاری و همچنین 7 درصد از نیروهای کار تمام وقت خود، موفق به کاهش قیمت پایه تسلا مدل 3 شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روزهای گذشته به این موضوع پرداختیم که با کاهش حمایت های دولتی از ماه جولای 2019 میلادی برای خرید وسایل نقلیه الکتریکی از سوی دولت ایالات متحده آمریکا که در حال حاضر کمک هزینه 7500 دلاری در نظر گرفته شده و قرار است که به نصف کاهش پیدا کند، شرکت خودروسازی تسلا دچار مشکل شده و وقتی این کمک هزینه بازنگری شده و کاهش پیدا کند، کمپانی خودروسازی تسلا نیز برای حفظ بازار خود مجبور به کاهش هزینه وسایل نقلیه تولیدی خود است و این موضوع باعث خواهد شد تا حاشیه سود تسلا کاهش پیدا کند.

حال باتوجه به این شرایط، کمپانی خودروسازی تسلا در قیمت محصولات خود بازنگری کرده و اول از همه با خودروی تسلا مدل 3 به عنوان پرفروش ترین محصول خود استفاده کرده و قیمت آن را کاهش داده است.

 

تسلا مدل3



برای محقق شدن این هدف، تسلا اخیرا اعلام کرده است که 7 درصد از نیروی کار تمام وقت خود را کاهش می‌دهد و تلاش خواهد کرد تا خودروی تسلا مدل 3 را با قیمت ارزان‌تری به بازار عرضه کند. این نام تجاری همچنین نسخه‌های پایه "تسلا مدل S" و همچنین "تسلا مدل X" را از برنامه تولید خود حذف کرده است و در حال حاضر به گفته رویترز، شرکت خودروسازی تسلا ساعت کار تولید این دو برند را کاهش داده است تا به کاهش هزینه‌های خود کمک کند.

حال با انجام تمامی این کارها، کمپانی خودروسازی تسلا امکان کاهش 1100 دلاری قیمت تسلا مدل 3 را بدست آورده است تا قیمت پایه این خودرو به رقم 42 هزار و 900 دلار برسد که همچنان با در نظر گرفتن حمایت های مالیاتی دولت ایالات متحده آمریکا که هنوز مورد بازبینی و کاهش قرار نگرفته است، می‌توان تسلا مدل 3 را با قیمت پایه 34 هزار و 850 دلار خریداری کرد.
 

کد خبر 109830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha