کد خبر 109876
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
هیچكدام از بنادر ایران تحریم نیست

پرشین خودرو: معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این مطلب كه بیست و ششمین همایش ارگان‌های دریایی در ٢٨ بهمن ماه در كتابخانه ملی ایران برگزار می شود، گفت: هیچ بندری در ایران تحریم نیست كه بگوییم چابهار از تحریم خارج است.

به گزارش پرشین خودرو ، هادی حق شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی امروز ٢٣ بهمن ماه با موضوع برگزاری بیست و ششمین همایش ارگان های دریایی با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

حق شناس ضمن تبریك ایام الله فجر انقلاب اسلامی، گفت: عملکرد بنادر ایران در ۴۰ سال گذشته قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و شاهد این مدعا این است که ما ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و با وجود تحریم های ظالمانه علیه کشور و تمامی مشکلات، توانستیم زیرساخت‌های بنادر کشور را توسعه بدهیم.

این عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با یادآوری این مطلب که بندر خرمشهر در سال ۵۷ با آبخور ۹ متر از کشور ایجاد شده بود اعلام کرد: امروز بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب شاهد هستیم که بنادر چابهار، امام خمینی و شهید رجایی با آبخور ۱۷ متر ایجاد شده‌اند و هم اکنون کشتی هایی با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن قابلیت پهلوگیری در این بنادر را دارند.

کد خبر 109876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha