نسخه 2020 تویوتا لندکروزر بدون پیشرانه 8 سیلندر می آید!

پرشین خودرو: طبق ادعای منابع خبری، نسخه جدید تویوتا لندکروزر به همراه لکسوس LX با تغییرات زیاد فنی سال آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسل فعلی تویوتا لندکروزر مربوط به سال 2008 میلادی می شود و در این سال‌ها تنها بروزرسانی ظاهری دریافت کرده یا اینکه فیس لیفت شده است. حال اخیرا منابع خبری صحبت از نسل جدید شاسی بلند سایز بزرگ تویوتا لندکروزر به میان آورده‌اند که بر اساس یک خودروی شاسی بلند کانسپت که در اواخر ماه اکتبر در نمایشگاه توکیو رونمایی خواهد شد، توسعه پیدا خواهد کرد.

طبق ادعای منابع خبری،بزرگ‌ترین اتفاقی که می‌توان برای تویوتا لندکروزر جدید متصور شد، حذف پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر اتومبیل و جایگزین کردن آن با یک موتور توربوشارژر شش سیلندر 3.5 لیتری خواهد بود و علاوه بر این، جای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک اتومبیل را هم یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک خواهد گرفت. هرچند منابع خبری به احتمال طراحی و ارائه سیستم‌های محرک ترکیبی برای تویوتا لندکروزر نیز اشاره کرده‌اند که برای تویوتا غیرممکن نخواهد بود و تاکنون بازخوردهای مثبتی از ارائه سیستم‌های محرک ترکیبی بر روی محصولات خود دریافت کرده است.

 

لندکروزر جدید



بدون شک تویوتا لندکروزر با آخرین بروزرسانی‌های ایمنی و کمک راننده خواهد آمد. از جمله سیستم تشخیص عابر پیاده در شب به همراه سیستم جلوگیری از برخورد، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم تشخیص موانع و بسیاری از دیگر سیستم‌های پیشرفته صنعت خودروسازی که تویوتا برای استفاده از آنان بر روی بزرگ‌ترین عضو خانواده خود دریغ نخواهد کرد. علاوه بر این طراحی و ساخت نسل جدید تویوتا لندکروزر به معنی توسعه و تولید نسل جدید لکسوس LX هم خواهد بود، هرچند تاکنون شرکت خودروسازی تویوتا و لکسوس به این مورد اشاره‌ای نکرده‌اند.

در ادامه هم بد نیست بدانید که چندی پیش کمپانی خودروسازی تویوتا یک نسخه منحصربه فرد از لندکروزر با لقب "Heritage Edition" معرفی کرده است که تنها به تعداد محدود 1200 دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شده و ویژگی های منحصربه فرد آن می تواند شامل رینگ های جدید 18 اینچی برند BBS، ترمزهای مشکی رنگ، روکش های چرمی مشکی رنگ تجهیزات داخل کابین و همچنین یک تم مشکی برای داخلی و خارجی اتومبیل اشارره داشت که اکثر فاکتورهای طراحی اتومبیل را در بر گرفته است.

کد خبر 109958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha