کد خبر 109973
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تاکسی های پرنده در فرودگاه فرانکفورت

پرشین خودرو: یک شرکت آلمانی قصد دارد با همکاری مسئولان فرودگاه فرانکفورت ایده استفاده از تاکسی های پرنده را در فرودگاه این شهر به مرحله اجرا درآورد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس،  یک شرکت آلمانی قصد دارد با همکاری مسئولان فرودگاه فرانکفورت ایده استفاده از تاکسی های پرنده را در فرودگاه این شهر به مرحله اجرا درآورد.

در حالی که تا چند سال قبل استفاده از تاکسی های پرنده برای حمل و نقل مسافر تنها یک خیال پردازی تلقی می شد، اما حالا ایده مذکور جدی گرفته شده و برای عملیاتی کردن آن برنامه ریزی می شود.

شرکت نوپای آلمانی وولوکوپتر قصد دارد این ایده را در فرودگاه فرانکفورت عملیاتی کند و در حال ایجاد زیرساخت های مورد نیاز بدین منظور است. ارائه این خدمات جابجایی مسافران را در مناطق شهری شلوغ تسهیل می کند و از ترافیک گسترده در اطراف فرودگاه ها می کاهد.

البته این شرکت آلمانی تنها موسسه ای نیست که به فکر ارائه چنین خدماتی افتاده و اوبر نیز از مدتی قبل به دنبال ایجاد زیرساخت هایی مشابه در آمریکاست.

براساس ایده ولوکوپتر تاکسی های پرنده برقی با ظرفیت دو نفر مسافران فرودگاه فرانکفورت را جابجا خواهند کرد. البته به نظر می رسد استفاده از خدمات مذکور با هزینه نسبتا بالایی صورت بگیرد.

کد خبر 109973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha