فیس لیفت میتسوبیشی ASX با چهره جدید معرفی شد + ویدئو

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی میتسوبیشی در روز گذشته از نسخه فیس لیفت میتسوبیشی ASX با چهره جذاب تر و پیشرفت فنی رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بسته به جایی که زندگی می کنید، خودروی شاسی بلند میتسوبیشی با نام های مختلفی عرضه می شود که در این خصوص می توان به نام‌های RVR، ASX و یا نام اوتلندر اسپرت در بازار ایالات متحده آمریکا اشاره داشت، اما نسخه‌ای که در حال حاضر از سوی کمپانی خودروسازی میتسوبیشی فیس لیفت شده است، نسخه جهانی و عرضه شده در بازار اروپا و همچنین بازار کشور خودمان خواهد بود که با نام ASX شناخته شده و حالا با دریافت یک بسته بروزرسانی قرار است که بازار فروش میتسوبیشی را بار دیگر تقویت کند، هرچند میتسوبیشی در حال حاضر اطلاعات کاملا این نسخه فیس لیفت را ارائه نکرده است.

جالب است بدانید که نسل سوم میتسوبیشی ASX در سال 2010 میلادی رونمایی شده و تا به امروز در حال فعالیت است و چیزی که امروز شاهد آن هستیم، مقدمه‌ای برای ورود به نسل چهارم خواهد بود و با تغییرات بسیار زیادی که دریافت کرده است، می‌تواند بار دیگر توجه بسیاری از مشتریان جهانی را به خود جلب کند.

همانطور که در تصاویر شاهد هستید، نسخه فیس لیفت میتسوبیشی ASX از چهره معروف میتسوبیشی که بر روی اوتلندر و همچنین اکلیپس کراس هم مورد استفاده قرار گرفته است، سود می‌برد و همین موضوع باعث جذابیت دوچندان این خودروی شاسی بلند میتسوبیشی شده است که می‌توانید جزییات طراحی و تغییرات آن نسبت به نسخه استاندارد را شاهد باشید، ولی خب مشتریان با خرید نسخه فیس لیفت تنها یک طراحی جدید ظاهری نصیبشان نخواهد شد و بخش فنی اتومبیل هم پیشرفت قابل توجهی داشته است.

در اروپا، میتسوبیشی ASX فیس لیفت 2020 با یک موتور جدید 2 لیتری بی نظیر ارائه خواهد شد که هوای مورد نیاز خود را بدون کمک گرفتن از توربوشارژر و به صورت کاملا طبیعی تامین می‌کند. به عنوان یک گزینه استاندارد، میتسوبیشی ASX با یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به مشتریان عرضه می شود، اما مشتریان امکان سفارش یک جعبه دنده اتوماتیک انتقال متداول CVT را نیز خواهند داشت که برای انتقال حس رانندگی با یک خودروی شاسی بلند اسپرت به کاربران خود شبیه ساز تعویض دنده 6 سرعته دارد.

نیروی خروجی موتور هم به احتمال زیاد 148 اسب بخار و گشتاور آن هم 195 نیوتن متر خواهد بود که شرکت خودروسازی میتسوبیشی ارائه این جزییات و تایید آن را برای حضور در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال گذاشته است.

کد خبر 110016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha