پاسات پلاگین هیبرید در نسخه فیس لیفت معرفی شد

پرشین خودرو: با معرفی نسخه فیس لیفت خانواده فولکس واگن پاسات در روزهای گذشته، حالا نسخه پلاگین هیبریدی پاسات می تواند 40 درصد محدوده حرکت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روزهای گذشته به بررسی نسخه های استاندارد فولکس واگن پاسات پرداختیم و در رابطه با تغییرات ظاهری آن صحبت کردیم. حال این تغییرات برای نسخه پلاگین هیبریدی فولکس واگن پاسات هم در نظر گرفته شده است که جزییات بیشتر طراحی جذاب و اسپرت آن را می توانید در تصاویر شاهد باشید، ولی در ادامه با پرشین خودرو همراه باشید تا مشخصات فنی اعلامی اتومبیل از سوی فولکس واگن را به طور دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم.

 

پاسات پلاگین هیبریدی



برای تامین نیرو محرکه فولکس واگن پاسات چه در نسخه سدان GTE و چه در نسخه استیشن Variant GTE، کمپانی خودروسازی فولکس واگن یک موتور توربوشارژر 1.4 لیتری با خروجی قدرت 150 اسب بخاری وهمچنین یک موتور الکتریکی 115 اسب بخاری مورد استفاده قرار گرفته است که به صورت ترکیبی خروجی قدرت 218 اسب بخاری تولید خواهد کرد.

 

پاسات پلاگین هیبریدی



برای تولید نیرو از موتور الکتریکی، فولکس واگن از مجموعه باتری های جدید 13 کیلووات ساعت استفاده کرده است که نسبت به باتری های 9.9 کیلووات ساعت مدل های قبل فولکس واگن پاسات پلاگین هیبریدی حدود 31.9 درصد بهبود پیدا کرده است تا نتیجه این افزایش حجم باتری های اتومبیل، بهبود 40 درصدی محدوده حرکت اتومبیل باشد که با یکبار شارژ کامل می‌توان تا محدوده کمتر از 70 کیلومتر رانندگی کرد، این درحالیست که می‌توان در زمان استراحت و با استفاده از شارژر 3.6 کیلووات، در عرض 4 ساعت باتری های 13 کیلووات ساعت اتومبیل را به طور کامل شارژ کرد.

کد خبر 110061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha