فولکس واگن توارگ برنده بهترین طراحی در آلمان شد + عکس

پرشین خودرو: نسل سوم فولکس واگن توارگ در کشور خود توانست جایزه بهترین طراحی اتومبیل های مسافرتی را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جایزه طراحی آلمان که دفتر آن در فرانکفورت آلمان قرار دارد، نسل سوم فولکس واگن توارگ را به دلیل کسب بیشترین نمرات از سوی هیئت کارشناسان خود به عنوان طراحی برتر امسال برای خودروی‌های مسافرتی انتخاب کرده است.

 

فولکس واگن توارگ



هرچند تنها طراحی ظاهری باعث انتخاب این اتومبیل به عنوان برترین طراحی نبوده و عواملی همچون عملکرد، فضای داخل شیک، عوامل سرگرم کننده و همچنین تکنولوژی بالای اتومبیل هم می‌تواند نسل سوم فولکس واگن توارگ را تبدیل به یک خودروی ارزشمند کند.

 

فولکس واگن توارگ



نسل سوم فولکس واگن توارگ یک طراحی بی نظیر همه جانبه و کاملا ظریف را ارائه می دهد و هیچ گزینه‌ای برای زیبا شدن اتومبیل از قلم نیافتاده است، هرچند برخی قسمت ها کلاسیک طراحی شده و یک جلوه فوق العاده به این خودروی شاسی بلند خانوادگی داده است تا چهره هماهنگ و منظمی داشته باشد. اتفاق نظر نهایی این بود که خودروی نسل سوم فولکس واگن توارگ یک خودروی خانوادگی کامل است که در تمامی موارد چشمگیر و سرگرم کننده خواهد بود.

کلاسی بویچف، رئیس بخش طراحی کمپانی خودروسازی فولکس واگن در جریات اهدای جایزه اعلام کرد که خودروی شاسی بلند فولکس واگن توارگ یک شخصیت دوستانه دارد و مجبور نیست که خود را اثبات کند و خصوصیات آن برپایه آرامش پایدار است و می‌داند که می‌تواند چنین کاری انجام دهد. ما این شخصیت را در نسل جدید تکمیل کرده ایم.
 

کد خبر 110075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha