دو خودروی شاسی بلند «ب ام و» معرفی شد + ویدئو

پرشین خودرو: بعد از انتشار تصاویر جاسوسی، کمپانی خودروسازی «ب ام و» دو محصول همسان خود یعنی X3 M و X4 M را به طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روز گذشته و در حالی که تصاویر رسمی دو محصول جدید "ب ام و" یعنی خودروی شاسی بلند X3 M و X4 M یک روز قبل در فضای مجازی منتشر شده بود، اما کمپانی خودروسازی "ب ام و" طبق برنامه ریزی پیش رفت و از دو خودروی شاسی بلند همسان خود با مشخصات فنی یکسان و ظاهری جذاب رونمایی کرد. دو خودروی شاسی بلند اسپرت یعنی X3 M و X4 M که حالا با پیشرفت‌های چشمگیر فنی و ظاهری، خود را برای شروعی تازه و سخت در بازار آماده می‌کنند.

بدون معطلی به سراغ مشخصات فنی این دو اتومبیل برویم، می‌توان گفت که شرکت خودروسازی "بی ام و" برای تولید نیرو محرکه این دو نسخه جدید از X3 M و X4 M به طور مشترک از یک موتورشش سیلندر 3 لیتری توربودوقلو استفاده کرده است که خروجی قدرت آن به 473 اسب بخار و گشتاور آن هم به 598 نیوتن متر خواهد رسید که با دریافت و انتقال این نیرو توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک M استپ‌ترونیک می توان به حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت حدودا 4.1 ثانیه و همچنین سقف سرعت 280 کیلومتر برساعت دست پیدا کرد.

 



اگر رانندگان به دنبال یک نسخه قوی‌تر هستند، می توانند نسخه Competition این دو مدل را خریداری کنند که یک موتور ارتقا یافته داشته و می تواند قدرت 503 اسب بخاری و گشتاور 598 نیوتن متری در اختیار چرخ ها قرار دهد که این قدرت افزایش یافته باعث خواهد شد تا شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت حدودا 4 ثانیه و همچنین سقف سرعت 284 کیلومتر بر ساعت بدست آید.

پیشرانه تنها قسمت ارتقا یافته نخواهد بود و در نسخه های ویژه X3 و X4 می‌توان از سیستم تعلیق جدید، بلبرینگ های مفصلی جدید، بوش های سفارشی، میله ضدرول قوی‌تر و همچنین تغییرات ظاهری اتومبیل برای جذابیت بیشتر چهره اشاره داشت که می‌تواند مشتریان خود بویژه مخاطبان جوان را کاملا راضی نگه دارد. برای مهار این دو نسخه هم شرکت سازنده از دیسک های 395 میلی متری مجهز به سیستم خنک کننده بر روی چرخ‌های جلو و همچنین از دیسک‌های کوچک تر 370 میلی متری بر روی چرخ‌های عقب استفاده کرده است و سیستم فرمان M سروترونیک و سیستم تعلیق M آداپتیو می‌تواند ضامن عملکرد بی نظیر این اتومبیل در جاده ها باشد.



 

کد خبر 110076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha