خودروهای تعهد شده با حداقل تاخیر تحویل مشتریان می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل ایران خودرودیزل گفت: این شرکت به رغم وجود موانع، تلاش دارد تا در زمان تعهد شده و با حداقل تاخیرها، خودروهای فروخته شده تحویل مشتریان شود.

مهدی یونسیان، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب، با توجه به گام های اساسی ایران خودرودیزل به منظور خودکفایی در تولید، تمرکز بر قطع وابستگی محصولات با درصد بالای داخلی سازی را از مهمترین اهداف این شرکت اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای سرعت بخشی در خودکفایی گفت: در حال حاضر ایران خودرو دیزل در راستای اهداف گروه برای توسعه خودکفایی و داخلی سازی قطعات خاص گام های جدی برداشته است.

یونسیان اضافه کرد: بی تردید این اقدام حرکت جدی است تا گام های اساسی تری در زمینه داخلی سازی و خودکفایی برداشته شود از این رو با عزم جدی تر در تلاشیم تا با تمام توان و استفاده از پتانسیل داخلی به خصوص همکاری با شرکتهای دانش بنیان وابستگی به واردات در تولید را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل ایران خودرودیزل با اشاره اجرای برنامه های این شرکت برای کاهش وابستگی در تولید، تاکید کرد: اجرای طرح های خودکفایی در شرکتهای زیر مجموعه ایران خودرودیزل در سالهای اخیر کلید زده شده است بر این اساس هم اکنون در شرکتهای تابعه ایدم، محور خودرو، چرخشگر و قطعات خاور برنامه های جدی برای به حداقل رساندن وابستگی در دستور کار قرار دارد.

 

ایران خودرو دیزل



یونسیان در ادامه تامین نقدینگی را از موضوعات با اهمیت بیشتر بخش های خودروسازی و قطعه سازی اعلام کرد.

وی همچنین با توجه به برنامه های وزارت صنعت در خصوص کاهش ارزبری تولیدات خودروسازان به سهم داخلی سازی محصولات ایران خودرو دیزل پرداخت و یادآورشد: در حال حاضر در محصولات داخلی شرکت مانند کامیون واگن هود 90 درصد و مینی بوس آرین تا 80 درصد خودکفایی در تولید دست یافته ایم.

مدیرعامل ایران خودرودیزل در ادامه به تاثیر اوضاع کنونی بر روند تولید این شرکت اشاره و بیان کرد: در حال حاضر تولید روزانه وانت آریسان در شرکت ایران خودرودیزل انجام می شود و در محصولات دیگر نیز تولید به تناسب قطعات و با توجه به تعهدات انواع اتوبوس، مینی بوس، کامیون، کامیونت، ون و وانت پیکاپ انجام و به بازار عرضه خواهد شد.

یونسیان در پایان با توجه به تعهدات معوق شرکتهای خودروسازی خاطر نشان کرد: ایران خودرودیزل به رغم وجود موانع تلاش می کند تا در زمان تعهد شده و با حداقل تاخیرها، خودروهای تولیدی تحویل مشتریان شود.

کد خبر 110134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha