قایق فیبرکربنی «مرسدس بنز» به آب انداخته شد!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با الهام گرفتن از خودروی چهاردرب اسپرت AMG خود، یک قایق تندرو تحت Cigarette Racing 41 AMG Carbon Edition رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای طراحی و ساخت این قایق منحصربه فرد، شرکت خودروسازی مرسدس بنز با AMG و همچنین شرکت Cigarette همکاری کرده و یک قایق فیبرکربنی منحصربه فرد در نمایشگاه بین المللی قایقرانی شهر "میامی" رونمایی کرده است و همانطور که گفتیم، برای توسعه آن از خودروی چهار درب سوپراسپرت مرسدس بنز AMG الگوبرداری شده است که به لطف استفاده گسترده از فیبرکربن در تولید این قایق، حدود 500 پوند وزن کمتری نسبت به قایق بزرگ AMG GT R-inspired 50’ Marauder AMG دارد که در سال‌های گذشته از سوی این کمپانی معرفی شده است.

 

قایق مرسدس بنز



در بخش فنی قایق، یک جفت موتور چهار سوپاپ از نوع "مرکوری ریسینگ 400R" مورد استفاده قرار گرفته و می‌توانند به صورت مشترک، خروجی قدرت 3100 اسب بخاری را تولید کنند، اما این قدرت در مواقع غیرضروری و عدم شرکت در مسابقات، با استفاده از یک کلید مخصوص بر روی 1600 اسب بخار تنظیم می‌شود که باز هم یک عدد قابل توجه به شمار آمده و همچنان می‌تواند شتاب و سرعت بالایی داشته باشد.

 

قایق مرسدس بنز



گفتنی است که نمونه این موتور بر روی قایق منحصربه فرد AMG GT R-inspired 50’ Marauder AMG هم مورد استفاده قرار گرفته است که برای طراحی و ساخت آن ازخودروی سوپراسپرت مرسدس AMG GT R الگوبرداری شده است.

 

قایق مرسدس بنز



در حالت کروز، این قایق می‌تواند تا حداکثر20 نفر را با خود حمل کند، اما برای گرفتن نتیجه بهتر در حالت مسابقه ای، سقف جابجایی و حمل مسافر این قایق به 8 نفر کاهش پیدا خواهد کرد و با افزایش تعداد نفرات حاضر در قایق، باید انتظار عملکردی ضعیف‌تر را داشت.

کد خبر 110144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha