راه‌اندازی مراکز معاینه‌فنی برتر در سطح استان تهران

پرشین خودرو: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: اکنون حدود ۹۰ خط آمایش در استان تهران در حوزه معاینه فنی وجود دارد که بالغ بر ۴۵ خط در شهر تهران مستقر هستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، نخستین کارگاه آموزشی قوانین و مقررات معاینه فنی خودرو در سطح استان تهران صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نماینده وزارت کشور و شهرداران فرماندهان پلیس راهور استان و متخصصین این حوزه در محل سالن شهدای شهر پاکدشت برگزار شد.

احمد تواهن معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ضمن اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت: هدف این کارگاه آموزشی آشنایی کامل با قوانین و مقررات معاینه فنی در سطح استانی بود و در نظر داریم تا با رسیدن به مرحله شایسته از لحاظ ایمنی، بستری مناسب برای زیست شهروندان فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته در سطح شهرستان‌های استان تهران مصوب شد که طرح معاینه فنی برتر را علاوه بر تهران در سایر شهر‌های استان نیز راه اندازی کنیم.

تواهن یادآورشد: اکنون حدود ۹۰ خط آمایش در استان تهران در حوزه معاینه فنی وجود دارد که بالغ بر ۴۵ خط در شهر تهران مستقر هستند.

کد خبر 110153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha