کد خبر 110197
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴
تولیدنخستین گوشی نسل پنجم ال جی

پرشین خودرو: منابع خبری نزدیک به شرکت ال جی از تولید نخستین گوشی این شرکت خبر داده‌اند که با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، این گوشی که V50 ThinQ نام دارد، قرار است با همکاری اپراتور مخابراتی اسپرینت در نیمه اول سال جاری میلادی روانه بازار شود.

در عین حال خبر می رسد که شرکت ال جی تولید یک گوشی نسل پنجم دیگر را نیز در دست اجرا دارد. این گوشی وی 50 نام دارد و احتمالا قیمت بالایی نیز خواهد داشت.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد امکانات و ویژگی های فنی V50 ThinQ در دست نیست. اما گفته می شود در این تلفن همراه از تازه ترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپ دراگون 855 استفاده شده است. یک سیستم خنک کننده خاص و باتری 4000 میلی آمپری از جمله دیگر ویژگی های گوشی یادشده است.

نصب باتری 4000 میلی آمپری بر روی V50 ThinQ باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند با خیال راحت از ظرفیت های شبکه های نسل پنجم استفاده کنند، بدون آنکه نگران پایان سریع باتری باشند. این گوشی هم مجهز به حسگر اثر انگشت بر روی نمایشگر است و سه نوع زوم عادی، زاویه گسترده و تله فوتو برای دوربین آن در نظر گرفته شده است.

کد خبر 110197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha