کد خبر 110205
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
قابلیت جدید توییتر شفاف‌سازی می‌کند

پرشین خودرو: قابلیت جدیدی قرار است به توییتر اضافه شود که تحت عنوان شفاف سازی خواهد بود و به اصلاح اظهارات پیشین و توییت‌های قبلی کاربران کمک خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی توئیتر دست خوش تغییرات جدیدی خواهد شد که به واسطه آن میزبان شفاف‌سازی بیشتری خواهد بود. جک دورسی، مدیرعامل توئیتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به تازگی در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرده است که احتمالاً قابلیت جدیدی به پلتفرم توئیتر اضافه خواهد شد که شفاف سازی نام دارد که البته به گفته بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری، برای کاربران عادی و معمولی کاربرد چندان زیادی نخواهد داشت.

بر اساس گزارش وب سایت Alternative Press، به نظر می‌رسد بعد از آنکه قابلیت ویرایش توئیت‌ها به این پلتفرم اضافه شد، حالا ویژگی دیگری به آن اضافه شده است که تحت عنوان شفاف سازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت پشیمانی از اظهارات و پیام‌های خود، بتوانند توضیحات بیشتری را به منظور شفاف شدن موضوع مربوطه به مخاطبان خود بدهند.

این در حالیست که چندی پیش جک دورسی اعلام کرده بود که احتمالاً در آینده‌ای نزدیک گزینه ویرایش به پلت‌فرم توئیتر اضافه خواهد شد. وی در گفت‌وگو و مصاحبه‌ای با گزارشگر مؤسسه تکنولوژی هند خاطرنشان کرده بود که بسیاری از کاربران توئیتر همواره در فضای مجازی از عدم وجود قابلیتی تحت عنوان «ویرایش» (Edit) ناراضی و شاکی بودند. بنابراین متخصصان ما تصمیم گرفتند که با توسعه یک قابلیت جدید نظر آنها را جلب کرده و به آنها این امکان را بدهد که توییت‌های خود را بدون حذف کردن، ویرایش کنند و اشتباهات نگارشی و موارد دیگر را از آن پاک کرده و به عبارتی دیگر، توییت‌های خود را بدون نیاز به حذف و ارسال دوباره یک توئیت دیگر، اصلاح کنند.

توئیتر در طول یک سال گذشته تحت فشار نهادهای دولتی آمریکا و بسیاری از کاربران و منتقدان مجبور شده که بسیاری از حساب‌های کاربری مشکوک و مخرب را مسدود کند و برخی از قوانین و مقررات خود را نیز تغییر دهد تا به مقابله با اخبار دروغین و کذب بپردازد.

کد خبر 110205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha